۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
باشگاه قبل از ما پول آب معدنی هم نداشت؛

مالک باشگاه ملوان : هدف ملوان صعود به لیگ برتر است

مالک باشگاه ملوان بندر انزلی معتقد است پیش از حضور او در این باشگاه، ملوانان حتی پول آب معدنی هم نداشتند.
کد خبر: ۹۱۴۰۹
به گزارش"دی اسپورت"، محمد رفیع‌نیا درباره مشکلات مالی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار داشت: نمی‌توان گفت که ملوان شرایط مالی بدی دارد. تاکنون بیش از سه میلیارد تومان هزینه کردیم، بازیکنان ما حدود 20 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و 10 درصد دیگر از قراردادشان را به صورت چک به آنها دادیم.

وی با بیان اینکه چک باشگاه به خاطر عدم پایبندی مسئولان به تعهدات‌شان پاس نشد، تصریح کرد: باشگاه پیش از ما حتی پول آب معدنی هم نداشت. ما با دعوت و درخواست دوستان برای کمک به تیم شهرمان آمدیم. می‌توانستیم مانند افراد دیگر، مبالغ جزئی به تیم پرداخت کنیم و همه نیز از ما تعریف می‌کردند، اما مردانه وارد گود شدیم. الان هم اعضای تیم در بهترین هتل‌ها اسکان می‌یابند و با هواپیما به شهرهای دیگر سفر می‌کنند.

«مسئولان قرار بود در تجارت‌مان به ما کمک کنند و نیز کمک‌هایی به باشگاه داشته باشند، اما تا حالا چیزی از آنها ندیده‌ایم.»، مالک باشگاه ملوان ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: ما از طریق تجارت، درآمدزایی می‌کنیم و دلسرد نمی‌شویم تا به هدف‌مان برسیم. رساندن ملوان به لیگ برتر هدف ماست و با کمک هواداران و عاشقان واقعی ملوان، صددرصد در این راه موفق می‌شویم. همه باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس هم مشکل مالی دارند. ما که از این دو باشگاه دولتی گردن‌کلفت‌تر نیستیم.

رفیع‌نیا در مورد عملکرد محمد احمدزاده روی نیمکت ملوان و در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند در پایان فصل جاری به لیگ برتر صعود کند یا خیر، به تسنیم گفت: ما و هواداران از کادر فنی راضی هستیم. ملوان اکنون در قعر جدول حضور دارد، اما امید داریم و هیچ چیزی غیرممکن نیست. امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم و نتایج خوبی بگیریم تا هواداران را راضی نگه داریم. در چند هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ یک، روند رو به رشدی داشتیم که امیدوارم این روند را ادامه دهیم.
منبع: تسنیم