۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
پیش بازی دیدار تیمهای ملوان بندر انزلی و راه یاب ملل مریوان

کهکشانی های کردستان به انزلی رسیدند / جنگ تمام قد با گلادیاتورها

تیم های ملوان بندر انزلی و راه یاب ملل مریوان در دیداری حساس و نفسگیر به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۴۴۴
به " گزارش دی اسپورت " ، در دیگر دیدار حساس هفته پنجم رقابت های لیگ برتر بانوان جدال ملوان بندرانزلی و راه یاب ملل مریوان از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود .

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو مهمانان خود را با شکستی پر گل بدرقه کردند تا آماده این دیدار حساس و جذاب باشند .


ملوان در هفته چهارم موفق شد در خانه و در دربی شمالی ها با 4 گل سپیدار مازندران را شکست دهد و راه یاب در دیدار خارج از خانه ( به دلیل شرایط بد جوی در مریوان این دیدار در شهریار برگزار شد ) و به اصطلاح میزبان ، آذرخش را با 10 گل این تیم را گلباران کرد .


کهکشانی های کردستان به انزلی رسیدند / جنگ تمام قد گلادیاتورها

سه امتیاز این دیدار برای هم ملوان و راه یاب ارزشمند خواهد بود که شاگردان ایراندوست با کسب امتیازات کامل خود را به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک خواهند کرد و راه یاب 10 امتیازی نیز در صورت برد و توقف بالانشینان به شرایط ایده آل در جدول خواهد رسید .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

راه یاب در هر دو خطوط نسبت به میزبان خود برتری دارد و این تیم مریوانی با 1 گل خورده از خطوط دفاعی برتر لیگ تا پایان هفته چهارم می باشد .


خط دفاعی راه یاب در این روز جدالی سخت با سارا قمی مهاجم 8 گله خواهد داشت و در آنسوی میدان نیز خط دفاعی ملوان با زهرا حاتم نژاد 6 گله تقابلی دشوار را تجربه خواهد کرد .


انزلی چی ها در پایان هفته چهارم3 گل دریافت کرده اند و در فاز هجومی نیز 13 گل به ثمر رسانده اند و این در حالی است که راه یاب 18 گل در چهار دیدار قبلی وارد دروازه حریفان خود کرده است .

کهکشانی های کردستان به انزلی رسیدند / جنگ تمام قد گلادیاتورها


کوبل داوری :

این دیدار حساس را مهسا قربانی سوت خواهد زد که بهاره سیفی ، سمانه سیفی و فاطمه نصراللهی نیز در امر قضاوت این دیدار وی را همراهی خواهند کرد .
ترند های روز