۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

بگوویچ : به دنبال جذب بازیکن در خط دفاع و حمله هستیم

سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید باشگاه کاملا برای صعود به لیگ برتر جدی است و تمام امکانات برای انجام شدن این مساله طرح‌ریزی شده است.
کد خبر: ۹۱۴۴۵
به گزارش"دی اسپورت"، تیم گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ دسته یک با ۳۰ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار گرفت و با ۳۱ گل زده بعد از سرخ‌پوشان پاکدشت، از خطرناک‌ترین خط‌ حمله‌های این رقابت‌ها بود.

وینگو بگوویچ، سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره عملکرد تیمش در نیم فصل دوم لیگ دسته یک اظهار کرد : لیگ دسته یک، لیگی سخت و با تیم‌های بسیار قوی است و چند تیم از مدعیان اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر هستند. ما در نیم فصل دوم کار سختی در پیش داریم. تیم ما توانست در نیم فصل اول با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد و با اختلاف ۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پاکدشت در صدر جدول عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به دست آورد. در وضعیت خوبی قرار داریم. تمام باشگاه در تلاش است تا امسال ما بتوانیم جواز صعود به لیگ‌برتر را به‌دست آوریم و هدف‌گذاری ما در این فصل بر پایه همین مساله برنامه‌ریزی شده است.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد داوری در نیم فصل اول لیگ دسته اول، گفت: نمی‌توانم بگویم از عملکرد داوری راضی هستم. داوری در نیم فصل اول اشتباهاتی داشته و در جریان بازی‌ها تاثیرگذار بوده است. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط داوری بهتر شود. چون در نیم فصل دوم تک به تک امتیازات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در ادامه گفت :‌ تمرینات تیم از دوم دی‌ماه آغاز شده است. ما از ۶ دی وارد بندرعباس شدیم و در آن‌جا اردو زده‌ایم. یک بازی تدارکاتی با ستارگان بندرعباس برگزار کرده و این تیم را با چهار گل شکست دادیم. یک بازی دوستانه دیگر هم قرار بود با مس رفسنجان داشته باشیم که لغو شد. پیگیر چند بازیکن در خط دفاع و حمله هستیم تا بعد ازبررسی نهایی آن‌ها را به خدمت بگیریم.

بگوویچ در پایان افزود : باشگاه در شرایط خوبی قرار دارد. باشگاه کاملا برای صعود به لیگ برتر جدی است و تمام امکانات برای انجام شدن این مساله طرح‌ریزی شده است.
منبع: ایسنا