۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
درگفتگو با دی اسپورت،

اسماعیل مژده:ذوالفقار کاشان یکی ازمدعیان اصلی صعودبه لیگ2میباشد

دی اسپورت:هافبک با تجربه تیم ذولفقار کاشان از انگیزه بالای تیمش و توان فنی بالای این تیم برای صعود به لیگ دسته دوم خبر داد.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۹۱۴۵۴
به گزارش"دی اسپورت"،اسماعیل مژده در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص شرایط تیمش اظهارداشت:خوشبختانه با زحمات آقای قنواتی و آلبوغیش و همچنین حمایت های بی دریغ مسئولین سفید شهر و کاشان خصوصا آقای رنجبر در شرایط خوبی قرار داریم و تمام انگیزه خود را روی صعود به لیگ دسته دوم گذاشته ایم.

هافیک ذوالفقار کاشان با اشاره به تعویض سرمربی این تیم گفت:آقای قنواتی زحمات بسیاری برای ما و نتیجه گیری تیم کشیدند و در نهایت به این جمع بندی رسیدند که با ذوالفقار قطع همکاری کنند که امیدوارم در تیم جدیدشان هم موفق باشند.

وی افزود:آقای آلبوغیش که به عنوان کمک مربی در تیم ما فعالیت داشتند به عنوان سرمربی معرفی شدند که ایشان هم از مرحله دوم بسیار به ما کمک کردند و انشالله با تلاش بازیکنان و هدایت آقای آلبوغیش در نهایت بتوانیم به هدف خود که صعود به رقابت های لیگ دسته دوم است برسیم.

مژده در پایان اظهارداشت:امیدوارم با تداوم حمایت های مسئولین سفید شهر و کاشان همچنین هواداران خونگرم بتوانیم دل مردم این شهر را با صعود شاد کنیم.

ذوالفقار کاشان باید در چارچوب هفته دوم از مرحله دوم لیگ دسته سوم دوشنبه97/10/17در کاشان به مصاف نفت ایرانیان برود.
ترند های روز