۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

جادری و آمار خیره کننده در خرم آباد

نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته دوم آغاز شده ولی با این وجود بازیکنانی که عملکرد خوبی تا کنون داشته اند هنوز مورد توجه تیم های مدعی صعود قرار دارند.
کد خبر: ۹۱۴۶۹
به گزارش"دی اسپورت"؛ مجتبی جادری، وینگر چپ ، سرعتی و تکنیکی باشگاه خیبر خرم آباد از فصل گذشته تا کنون عملکرد تحسین برانگیزی از خود به جای گذاشته، به طوری که سال گذشته را با زدن پنج گل، دادن چهار پاس منجر به گل و گرفتن چهار پنالتی به پایان رسانده و در فصل جاری را هم با وجود اینکه دو بازی را به دلیل مصدومیت یا محرومیت از دست داده توانست چهار بار دروازه حریفان را باز کند، سه پاس گل دهد و دو پنالتی از مدافعان حریف بگیرد و تاثیر مستقیمی در امتیاز گیری تیمش داشته باشد.

تیم خیبر تا پایان هفته چهاردهم لیگ ۱۶ امتیاز کسب کرده که جادری در ۴ دیدار این تیم با گل هایی که زده و پاس گل هایی که داده منجر به پیروزی تیمش شده و به تنهایی ۱۰ امتیاز از ۱۶ امتیاز کسب شده تیمش را برای خیبری ها به ارمغان آورده است.

آنطور که شنیده می شود جادری مورد توجه چند تیم متمول قرار گرفته و در صورت صدور رضایت نامه اش از سوی خیبری ها طی روزهای آینده به یکی از این تیم ها می پیوندند.
ترند های روز