۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
از جدایی بازیکنان به همراه میثاقیان شوکه شدیم؛

سرلک : در نیم فصل دوم در رده خوبی قرار می گیریم

کاپیتان اروند خرمشهر گفت : سعی خواهیم کرد در نیم فصل دوم در رده خوبی قرار بگیریم.
کد خبر: ۹۱۴۸۱
به گزارش"دی اسپورت"، حامد سرلک کاپیتان اروند خرمشهر در خصوص شرایط تیمش در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : سالی که گذشت برای ما بد بود چرا که در نیم فصل اول مشکلاتی بوجود آمد تا سرمربی تیم جدا شده و به همراه آن نیز چند بازیکن از تیم جدا شدند و یک سری مشکلات دیگری داشتیم که تا پایان نیم فصل ، شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم.

سرلک ادامه داد : خدا را شکر در نیم فصل دوم شرایط مان تغییر کرده و مدیریت و کادرفنی باشگاه در تلاش است تا بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند تا بتوانند به تیم کمک کنند و امیدوارم نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

بازیکن اروند خرمشهر افزود : از اینکه چند بازیکن به همراه سرمربی از تیم جدا شدند شوکه شده و اذیت شدیم چرا که پس از جدایی آنان بازیکنانی را در پست ها استفاده کردیم که پست تخصصی آنان محسوب نمی شد و حتی این موضوع نیز ما را در تمرینات اذیت می کرد چرا که در تمرینات به ۱۸ نفر هم نمی رسیدیم.

او بیان کرد : بازیکنانی که تیم را گذاشته و رفته اند هیچ یک از آنان از باشگاه رضایت نامه دریافت نکرده و هر یک از آنان که برای دریافت رضایت نامه به باشگاه مراجعه می کنند باشگاه عذر آنان را خواسته و فکر نکنم باشگاه از حق خود کوتاه بیاید.

سرلک گفت : در چند سالی که با تیم اروند هستم در این چند سال خرمشهر هیچ تیم و زیرساختی برای تیمداری نداشت اما خوشبختانه با درایت مدیرعامل توانستیم پس از دو سال حضور در رقابت های لیگ دو به لیگ یک صعود کنیم به نظر من باید تیم را اول فصل برای کسب رده تک رقمی می بستیم اما یک سری مشکلاتی پیش آمد که شرایط و روندمان را به کلی تغییر داد و نتوانستیم به چیزی که مستحق آن هستیم‌ برسیم اما در نیم فصل دوم با برنامه ریزی هایی که انجام خواهیم داد سعی می کنیم در رده خوبی در جدول قرار بگیریم و برای فصل بعد برنامه ریزی خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص اردوی برگزار شده تیم اروند در تهران بیان داشت : ما دو بازی دوستانه را انجام دادیم که بازی مفیدی مخصوصا برای بازیکنانی که مدنظر سرمربی هستند بود تا بهتر دیده شوند.

سرلک تصریح کرد : با افاضلی تا بحال کار نکردم اما چیزهای زیادی از ایشان شنیدم مربی بادانشی هستند و دوس دارند فوتبال بروزی را وارد فوتبال کشور کنند احساس می کنم کمک زیادی می توانند به تیم کنند تا در نیم فصل دوم عملکرد و نتایج خوبی را داشته باشیم.

بازیکن اروند در خصوص استفاده از سیستم VAR در فوتبال ایران گفت : جدا از هزینه های استفاده از این تکنولوژی فکر می کنم واقعا بتواند به فوتبال ما کمک کند مخصوصا در لیگ یکی که حواشی زیادی در آن وجود دارد و اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ می دهد.

سرلک در پایان در خصوص دیدار تیمش در هفته اول دور برگشت لیگ یک برابر پرسپولیس پاکدشت اظهار کرد : تیم پرسپولیس تیم خوبی بوده و بازیکنان باکیفیتی را در اختیار دارد و هماهنگی خوبی بین بازیکنان این تیم وجود دارد امیدوارم یک بازی در خور شان مردم خرمشهر انجام دهیم و بتوانیم هواداران تیم را نیز شاد کنیم.
ترند های روز