۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
اختصاصی دی اسپورت؛

امیرحسین حسین زاده:با هم دلی بیشتر به اهدافمان می رسیم

دی اسپورت:در حالی که این روزها در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به سر می بریم و از تب و تاب فوتبال کاسته شده است ، دو تیم ملی کشورمان خودشان را برای میادین پیش رو آماده می کنند.
نویسنده : مرجان رهو
کد خبر: ۹۱۴۹۶
امیرحسین حسین زاده:با هم دلی بیشتر به اهدافمان می رسیم

به گزارش "دی اسپورت":در حالی که این روزها در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به سر می بریم و از تب و تاب فوتبال کاسته شده است ، دو تیم ملی  کشورمان خودشان را برای میادین پیش رو آماده می کنند.شاگرادان کی روش به دنبال فتح آسیا و شاگردان کرانچار به دنبال شگفتی سازی ، پایان دادن به ناکامی ها وساختن تیم امیدی هستند  که سال هاست آرزوی فوتبال دوستان می باشد.در این خصوص پای صحبت های امیرحسین حسین زاده یکی از جوان ترین بازیکنان تیم ملی امیدمان که تا مرز لژیونر شدن هم رفته بود نشستیم ، که معتقد است ملی پوشان با انگیزه زیاد به آینده نگاه می کنند و فعل خواستن را صرف کرده اند.

چه خبر ؟
خداروشکر همه چیز خوب است در اردو تیم ملی هستم .

از خودت بگو ! قبل از نارنجی پوش شدن کجاها بودی و فوتبالت را از کجا شروع کردی؟
من از سن   12 سالگی وارد فوتبال حرفه ای شدم و شروع فوتبالم از مقاومت تهران بود چند سال در آن تیم بازی کردم که در همان مقطع به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم و با تیم ملی جام جهانی 2017 را تجربه کردم که هم برای من دست آورد بزرگی بود و هم خوشحال بودم که در آن تیم بازی می کردم چون تجربیات زیادی کسب کردم.البته در همان مقطع شرایطی برایم فراهم شد که لژیونر شوم اما به دلایلی موفق به انجام این کار نشدم و بعد از بازی در جام جهانی راهی تیم سایپا شدم و الان در خدمت تیم خوب سایپا هستم.

بازی کردن در سایپا و لیگ برتر در این سن سال چطور است؟
بازی کردن در لیگ برتر برای بازیکنی به سن و سال من خیلی خوب است اما باید تلاشم را دوچندان کنم تا بتوانم توانایی هایم را به مربیان تیمم ثابت کنم .امیدوارم کادرفنی به ما جوان ها بها بدهد تا بتوانیم برای تیممان مثمر ثمر باشیم.

برویم سراغ تیم ملی امید!با توجه به اینکه در رده های مختلف تیم ملی بازی کردی شرایط اردوها را چطور دیدی؟
خداراشکر اردوهای خوبی برگزار کردیم و شرایط هم بهتر از گذشته است .بازی های دوستانه خوبی داشتیم، با سوریه ، اردن و عمان و تیم های دیگر بازی کردیم که به روند روبه جلو ما کمک زیادی کرد. کادر فنی هم شرایط خوبی را برای ما فراهم کرد.مخصوصا سرپرست تیم و آقای استیلی مدیر فنی تیممان تمام تلاششان را برای به وجود آوردن جوی آرام برای بازیکنان انجام می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

با تمام این شرایط خوبی که فراهم شده فکر می کنی این تیم امید بتواند طلسم را بشکند و نتایج قابل انتظار را کسب کند؟
تیم خوبی داریم چه از نظر مهره ای و چه اخلاقی بازیکنانی در تیم حضور دارند که همگی فقط و فقط به موفقیت تیم فکر می کنند.فقط باید بیشتر از قبل باهم یک دل شویم و برای بازی های پیش رو با انگیزه و انرژی بیشتری به تمرینات بپردازیم تا بتوانیم خواسته ها را برآورده کنیم .

کار کردن با کرانچار چطور است؟
آقای کرانچار مربی خوب ، با دانش و با درک بالایی است . بعد از برگزاری چندین اردو و بازی دوستانه با توجه به اینکه تمام بازیکنان را زیر نظر داشتند الان تقریبا به لیست نهایی و ترکیب اصلی خودشان پی برده اند.من که چیزهایی زیادی از ایشان یاد گرفتم و خوشحالم که در این بازه زمانی زیر نظر آقای کرانچارکار کردم.

گفتی کرانچار تقریبا به ترکیب اصلی دست پیدا کرده فکر می کنی جزو اصلی ها باشی؟
شرایط خیلی سخت است. بچه ها همگی آماده هستند اما هیچ چیز غیر ممکن نیست من تمام تلاشم را انجام می دهم فقط باید دید که نظر کادر فنی چیست . من دست از تلاش بر نمی دارم و امیدوارم بتوانم نظر آقا ی کرانچار را جلب کنم.

و حرف پایانی؟
برای تیم ملی کشورم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم .امیدوارم تیم ما هم بتواند به اهدافی که دارد برسد .از تمام کسانی که به من کمک کردند تا به اینجا برسم تشکر می کنم و امیدوارم در آینده بتوانم به هدف هایی که در ذهن دارم برسم.