۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
هواداران شاهین در سامانه هواداری باشگاه مشارکت بیشتری داشته باشند؛

باستین : چالش ها و اختلاف نظرها باعث پیشرفت تیم می شود

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از هواداران تیمش خواست تا با ثبت نام در سامانه هواداری این باشگاه همراه تیم محبوب شان باشند.
کد خبر: ۹۱۵۱۲
به گزارش"دی اسپورت"، حسین باستین که در برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش استان بوشهر شرکت کرده بود با بیان این مطلب گفت : سامانه هواداری که برای مشارکت و حمایت مردم از باشگاه ایجاد شده برای کمک به باشگاه است و تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از هواداران ما به عضویت این سامانه در آمده اند اما انتظار داشته و دارم حدود ۱۰ هزار هوادار شاهینی در این سامانه تبلیغاتی مشارکت داشته و کمک کنند فکر نمی کنم مبلغی حدود ۶ هزار تومان در ماه مبلغ زیادی باشد اما ما را در آماده سازی تیم کمک زیادی خواهد کرد.
 
باستین ادامه داد : طبق تحقیقاتی که داشته ام باشگاهی مانند سردار بوکان با همین سامانه هواداری حدود هفت هزار عضو دارد و من هم انتظار دارم هواداران در این امر با شتاب بیشتری مشارکت کنند.
 
مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری افزود : در نقل و انتقالات بازیکنی مانند ایوبی را گرفتیم که آقای فکری اعتقاد دارد می تواند به تیم کمک کند شاید میانگین سنی این بازیکن بالا باشد اما همین بازیکن در نیم فصل اول در ۱۵ بازی برای آلومینیوم به میدان رفت که بازیکنانی با تجربه این چنینی نیز می تواند در نیم فصل دوم به ما کمک کنند.

او اضافه کرد : برخی تیم ها در نیم فصل ریخت و پاش داشتند و هزینه های زیادی را انجام داده اند و به نظر می رسد هر بازیکنی را بخواهند می توانند جذب کنند با این وجود شاهین شهرداری هم برای صعود تلاش خواهد کرد.
 
وی بیان داشت : شخصا اختلاف نظرها را دوست دارم و از آن استقبال می کنم.این چالش ها باعث پیشرفت تیم می شود و همین چالش ها نشان می دهد که همه ما را زیر نظر دارند از مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر که انصافا همه عوامل آن به ورزش کمک می کنند هم تشکر می کنم ضمن آن که قدردان اعضای شورای شهر نیز هستم که همواره پیگیر مشکلات باشگاه هستند.
ترند های روز