۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

رحیمی : برای موفقیت فوتبال بانوان بوشهر با جان و دل تلاش می کنیم

هانیه رحیمی : ما بازیکنان خوب و مستعدی داریم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .
کد خبر: ۹۱۵۳۶
رحیمی : برای موفقیت فوتبال بانوان بوشهر با جان و دل تلاش می کنیم


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر در هفته پنجم لیگ برتر کشور موفق شد در شیراز تیم انتهای جدولی خلیج فارس شیراز را با تک گل هانیه رحیمی شکست دهد تا به دومین برد خود دست پیدا کند .

بازیکن شیرازی پارس جنوبی بوشهر ضمن ابراز خوشحالی از به ثمر رساندن گل سه امتیازی تیمش به خبرنگار دی اسپورت گفت : من برای تیم شهرم احترام زیادی قائلم و دوست دارم موفقیت این تیم را ببینم ولی نسبت به پارس جنوبی تعهد دارم.

وی تصریح کرد : تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین بازیها را برای پارس جنوبی ارائه دهم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و از به ثمر رساندن گل در این دیدار خوشحالم.

وی ضمن رضایت از حضورش در فوتبال بوشهر بیان داشت : انتخاب خوبی داشتم و با تلاش تمام اعضای تیم برای موفقیت فوتبال بانوان بوشهر تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم .

هانیه رحیمی ضمن امیدواری به آینده تیمش اظهار داشت : تیم ما متشکل از بازیکنان بومی و جوان هستند ولی این بازیکنان و کادر فنی قابلیت زیادی دارند که در کنار این مجموعه مسئولان خوبی همچون محمد نجفی رئیس هئیت فوتبال نیز حضور دارند که زحمات زیادی در این راه می کشند و امیدواریم بتوانیم جواب اعتماد آنها را بدهیم .
ترند های روز