۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

کللی فرد : وضعیت ایرانجوان رفته رفته بهتر می شود

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت : حیف است تیمی مثل ایرانجوان که قدمت ۸۰ ،۷۰ ساله دارد در شرایط بحرانی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۴۰
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از خبرگزاری ایرنا از بوشهر ؛ حمید کللی فر روز یکشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : متاسفانه در دو بازی اول شرایط سختی داشتیم چ ا که وضعیت ما را می دانید تا آخرین لحظه نمی دانستیم با چه ترکیبی بازی خواهیم کرد یک تیم را برای گرم کردن به داخل زمین فرستادیم ولی یک تیم دیگر را بازی دادیم.

متاسفانه مشکلات عدیده ای وجود دارد که گریبان گیر ایرانجوان شده و امیدواریم ایرانجوان نیز مثل شاهین یک بالای سر داشته باشد و حیف است تیمی با قدمت ۸۰ ، ۷۰ سال در این شرایط بحرانی باشد.

کللی فر اظهار داشت : در این راستا انتظار داریم رسانه ها نیز همچون گذشته حامی تیم باشند تا همراه با یکدیگر تیم با سابقه و ریشه دار ایرانجوان از خطر سقوط نجات پیدا کند ما روز به روز بهتر خواهیم شد حیف است که این تیم سقوط کند و نابود شود

کللی فر افزود : مشکلات اولیه ما بازیکنان جدید بود که نمیدانستیم می توانند برای ما بازی کنند یا نه چرا که این بازیکنان تازه به تیم اضافه شده اند که بعضی از آنها یک هفته و تعدادی دیگر دو الی سه روز است که به تیم اضافه شده اند.

وی ادامه داد : با تمرینات و هماهنگی بیشتر بازی های پیش روی ایرانجوان رفته رفته آسان تر می شود بازی های ۶ امتیازی با رقبایی که در رده بالاتر هستند در بوشهر داریم و این یک فرصت برای فاصله گرفتن از محدوده خطر در جدول است و به امید خدا با حمایت رسانه ها، تماشاگران و بازیکنان بتوانیم تیم را نگه داریم.

کللی فرد با اشاره به دیدار هفته آینده برابر فولاد نوین اهواز گفت : این تیم همواره از تیم های شایسته لیگ است ولی با توجه به مسئولیت پذیری بیشتر بازیکنان در بازی های خارج از خانه به کسب نتیجه در این دیدار امیدوار هستیم.

وی در ارتباط با مشکل مالی تیم فوتبال ایرانجوان نیز بیان کرد : به تازگی مقداری پول به بازیکنان تزریق شده که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا بازیکنان با روحیه مضاعف به مصاف حریفان بروند.

سرمربی ایرانجوان در مورد جذب بازیکنان جدید هم گفت : دنبال آن هستیم که یکی،دو بازیکن دیگر نیز به تیم اضافه شود ما نیاز به مهاجم هم داریم که فردا یک مهاجم که سابقه بازی در لیگ برتر دارد در تمرینات تیم شرکت می کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نیز اشاره کرد که نیما ملایی دروازه بان ایرانجوان یکی از پدیده های فوتبال کشور خواهد شد.
منبع: ایرنا