۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
انتظارات از داوران در ایران باید نسبت به سطح آموزشی آنان باشد!

بلادى: در ليگ سه حريفان ناشناخته اند

سرمربی ویستا توربین گفت : در لیگ سه بازی ها به صورت حرفه ای پوشش داده نمی شود و این موضوع کار را برای تیم ها جهت شناخت از حریفان سخت می کند.
کد خبر: ۹۱۶۹۸
به گزارش"دی اسپورت"، میلاد بلادی سرمربی ویستا توربین تهران پس از دیدار تیمش برابر ستاره سرخ کاشان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بازی خوبی بود ما موقعیت های زیادی داشتیم در مقابل نیز تیم حریف تیم خوبی بود اما خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

بلادی ادامه داد : در نیمه دوم با شناختی که از تیم حریف پیدا کردیم توانستیم نقاط قوت شان را مهار کنیم و برنامه های مان را در زمین پیاده کنیم.

سرمربی ویستا توربین در خصوص عملکرد داوری بیان داشت : بزاعت داورهای مان با توجه به سطح آموزشی در کشور همین است و نمی توان بیشتر از این انتظار داشت!

او در خصوص استفاده از سیستم VAR در فوتبال ایران افزود : این یک بحث علمی در دنیا است یک سری موافق این تکنولوژی و یک سری مخالف آن هستند چرا که افراد موفق معتقد هستند فوتبال را جذاب و افراد مخالف اعتقاد بر بی کیفیت شدن فوتبال را دارند.

او در پایان در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر دارایی بندرگز گفت : تیم دارایی تیم خوبی است البته شناخت مان شناخت کافی نیست چرا که در لیگ سه بازی ها به صورت حرفه ای پوشش داده نمی شود و این موضوع کار را برای تیم ها جهت شناخت از حریفان سخت می کند اما در کل دارایی تیم خوبی است و امیدوارم بازی خوب و با کیفیتی از هر دو تیم شاهد باشیم.