۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

پیشنهاد بایرن برای اودوی: ۴۵ میلیون بعلاوه شماره ۱۰

دی اسپورت:کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان چلسی در مرکز یکی از داغ‌ترین رقابتهای نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا قرار گرفته اما بایرن مونیخ، مصرترین تیمی است که او را می‌خواهد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴
به گزارش" دی اسپورت":کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان چلسی در مرکز یکی از داغ‌ترین رقابتهای نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا قرار گرفته اما بایرن مونیخ، مصرترین تیمی است که او را می‌خواهد.
 گل دات کام اعلام کرد بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده، باشگاه بایرن مونیخ برای اینکه خیالش از بابت انتقال کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان و انگلیسی باشگاه چلسی، به مونیخ در فرصت نقل و انتقالات زمستانی، راحت شود به چلسی پیشنهادی 45 میلیون دلاری داده و به اودوی وعده داده که در بایرن مونیخ، پیراهن شماره 10 تیم بزرگ آلمانی را به تن خواهد کرد.

این در حالی است که چلسی مایل به از دست دادن هادسون اودی نبوده و همچنان امیدوار است که بتواند قرارداد این ستاره 18ساله را تمدید کند. با اینحال چلسی در جلب موافقت هادسون اودی ناکام بوده چرا که این ستاره انگلیسی از فرصت‌های کمی که در نیم‌فصل اول برای بازی در تیم اول باشگاه چلسی پیدا کرده بود ناراضی است.

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی روز دوشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتقال هادسون اودوی به بایرن مونیخ گفته بود:" به نظر من انتقال به بایرن برای او تصمیم خوبی نیست. چون او یک بازیکن انگلیسی است و خیلی هم جوان است و آینده روشنی دارد. بله، به نظر من او اینجا آینده خیلی روشنی دارد. چه در تیم ملی انگلیس و چه در چلسی. به اعتقاد من ماندن در چلسی برای او بهتر است از ترک باشگاه".
منبع: ورزش سه
ترند های روز