۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
اختصاصی دی اسپورت

جوانان آذرخش در اندیشه اثبات شایستگی

تیم های شهرداری بم و آذرخش تهران در هفته ششم لیگ برتر بانوان کشور به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۷۶۷

جوانان آذرخش در اندیشه اثبات شایستگی

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم های فوتبال شهرداری بم و آذرخش تهران در هفته ششم لیگ برتر بانوان کشور از ساعت 10 صبح روز جمعه 21 دیماه در ورزشگاه فجر شهر تاریخی بم به مصاف هم خواهند رفت .

شاگردان مرضیه جعفری مدعی شماره یک قهرمانی در لیگ امسال در حالی به مصاف تنها تیم پایتخت خواهد رفت که در هفته پنجم دست به کار بزرگی زدند و سپاهان میزبان را با نتیجه 2 بر 1 شکست دادند تا با روحیه دو چندان به مصاف حریف انتهای جدولی خود برود .

شاگردان جوان معصومه بیات نیز که در هفته قبل با 4 گل مغلوب همیاری ارومیه شده بودند در این دیدار کاری بسیار سخت در مقابل ستاره های بمی خواهند داشت ولی آنها بر این باورند که می توانند کارهای بزرگی نیز انجام دهند و در صدد خواهند بود تا تمامی توان و شایستگی خود را به معرض نمایش قرار دهند .

جایگاه دو تیم در جدول :

شهرداری بم و آذرخش جایگاهی متفاوت در جدول دارند و تیمی بمی با 15 امتیاز که ماحصل 5 برد پیاپی می باشد صدرنشین مطلق لیگ لقب گرفته و در این دیدار می خواهد با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول تثبیت کند .

آذرخش تیم سه امتیازی لیگ نیز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد و تلاش زیادی خواهد کرد که خود را از این جایگاه تکان دهد.

جوانان آذرخش در اندیشه اثبات شایستگی

کوبل داوری :

این دیدار را سرور ساعدی به کمکهای مهشید گودرزی ، سارا الماسی و فاطمه نصر الهی قضاوت خواهند کرد که تهمینه ناطقی نیز ناظر داوری این دیدار خواهد بود .

ترند های روز