۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
سرمربی استقلال ملاثانی؛

کنگریس : با بدشانسی برد را با تساوی عوض کردیم

سرمربی استقلال ملاثانی گفت : تا لحظات آخر بازی با پاراگ تهران سه امتیاز بازی را در اختیار داشتیم که متاسفانه در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کردیم.
کد خبر: ۹۱۷۷۲
به گزارش"دی اسپورت"، علیرضا کنگریس پس از بازی تیمش مقابل پاراگ تهران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : ما در شرایطی به مصاف پاراگ تهران رفتیم که از چند بازیکن تاثیرگذار خود به دلیل محرومیت و مصدومیت بهره مند نبودیم.

کنگریس ادامه داد : در روز بازی نیز با مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان موثر خود مواجه شدیم که به دلیل کمبود بازیکن مجبور شدیم از بازیکنانی استفاده کنیم که کسالت و بیماری داشتند البته بازیکنان خوبی نیز روی نیمکت داشتیم که از حضور آنان نیز در بازی استفاده کردیم.

سرمربی استقلال ملاثانی افزود : بازی را خوب شروع کردیم و بازی پایاپایی انجام دادیم بیشتر بازی در میانه میدان دنبال می شد هر دو تیم نیز سعی می کردند نبض بازی را در اختیار بگیرند.

او اضافه کرد : تا لحظه آخر سه امتیاز بازی در دستمان بود اما متاسفانه گل تساوی را دریافت کرده و در نهایت بازی با تساوی پایان یافت جا دارد از تمام بازیکنان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که از جان مایه گذاشته و تا لحظه آخر دست از تلاش برنداشتند کسب این امتیاز شیرین و خارج از خانه را نیز به مردم ملاثانی تبریک گفته و امیدوارم در بازی های آینده نتایج مطلوب را کسب نماییم تا با جمع آوری امتیازات در پایان فصل به رقابت های لیگ دسته دوم صعود کنیم.