۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

دهشمند : هدف آلومینیوم صعود به لیگ برتر است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت : اراک و ایرالکو خط قرمز من بوده و برای موفقیت تیم هر کاری که در توان داشته باشم انجام خواهم داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۲
به گزارش"دی اسپورت"، علیرضا دهشمند عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک که به تازگی از سمت مدیرعاملی این باشگته استعفاء داد در خصوص شرایط فعلی این تیم اظهار کرد : مهم تر از نام اراک و نام آلومینیوم هیچ چیز برای من وجود ندارد و با تمام وجود در هر جایگاهی که باشم برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.

دهشمند افزود : هدف آلومینیوم صعود به لیگ برتر است و نباید در این راه جز صعود به چیز دیگری توجه کرد مهم نیست که چه کسی در این باشگاه مدیرعامل باشد مهم به پایان رساندن حسرت ۱۷ ساله صعود اراکی ها به لیگ برتر است و برای خبیری دوست بزرگوارم آرزوی موفقیت در پست مدیرعاملی باشگاه را دارم.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک بیان کرد : کمالوند بهترین گزینه برای آلومینیوم بوده و می تواند با این تیم به رقابت های لیگ برتر صعود کند در حال حاضر نیز تیم با او شرایط ایده آلی دارد و نباید بگذاریم حواشی وارد تیم شود‌ من نیز شخصا برای موفقیت تیم هر کاری که در توان داشته باشم انجام خواهم داد.

او اضافه کرد : اراک و ایرالکو خط قرمز من بوده و باشگاه آلومینیوم مانند فرزند من می باشد به حد کافی تا اینجای فصل توسط برخی آقایان اسیر حواشی ها شدیم حال که دهشمند نیست تنها خواهشی که دارم این است که سه ماه بگذارید کمالوند و خبیری در آرامش کامل کار خود را انجام دهند.

او در پایان گفت : انشاء الله با حمایت هواداران ، استاندار ورزش دوست ، نمایندگان مجلس و مدیران ایرالکو در پایان فصل جاری صعود به لیگ برتر محقق شود.