۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
روزی طلب عصای دست عاشوری؛

شلیک ۶ امتیازی سپهر به قلب ایرانجوان!

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته دوم توانست ایرانجوان متحول شده را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
کد خبر: ۹۱۸۱۶
به گزارش"دی اسپورت"، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم توانست در یک بازی سخت ،‌ حساس و صد البته ۶ امتیازی تیم متحول شده ایرانجوان بوشهر را با یک گل شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

خوشه طلایی در حالی در این‌ بازی سخت و نفس گیر به پیروزی دست یافت که سپهر روزی طلب مدافع این تیم یکی از ارکان پیروزی خوشه طلایی در این بازی بود او در قلب دفاع تیمش به مانند یک رهبر نظم خاصی را به خط دفاعی تیمش داده بود و با عملکرد مطلوب خود مانع ایجاد موقعیت به مهاجمان ایرانجوان و فروپاشی دروازه خودی شد روزی طلب علاوه بر عملکرد مطلوب خود در خط دفاعی توانست گل برتری و ۶ امتیازی تیمش را برابر ایرانجوان سخت کوش و متحول شده که با ایجاد تغییرات به دنبال شوک مثبت می باشد به ثمر برساند تا خوشه طلایی در نهایت با تک گل او در این بازی دشوار به پیروزی دست یافته و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

او که فصل گذشته در تیم ریشه دار راه آهن عضویت داشت در این تیم نیز عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشت و علارغم اینکه این تیم با دست و پنجه نرم کردن با مشکلات عدیده مالی پایان فصل به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط کرد اما در هر بازی جزء مهره های کلیدی و تاثیرگذار این تیم بود.

با این حال با وجود عملکرد فوق العاده او در فصل گذشته و در فصل جاری حضور وی در ادامه فصل در یکی از تیم های لیگ یکی دور از انتظار نیست.