۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
امیدوارم مسئولین شرایط پیشرفت فوتبال استان فارس را مهیا کنند؛

مهابادي : شايسته پيروزي بوديم

سرمربی فجرسپاسی شیراز گفت : اميدوارم مسئولين استان به هر دو تيم فجر و قشقایی نگاه ويژه ای داشته باشند تا شرايط براي پيشرفت فوتبال استان فارس مهيا شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۲
به گزارش"دی اسپورت"، داوود مهابادي سرمربي فجرشهيد سپاسي شیراز پس از برتری در اولين بازي خانگي مقابل اكسين البرز در جمع خبرنگاران گفت :
خدا را شكر مي كنم و از همه بازيكنان و هواداران بابت تلاش و حمایت شان تشکر می کنم در نيمه اول هر دو تيم شناخت آن چناني از همديگر نداشتند ولي هر چه از بازي گذشت شرايط تغيير كرد.

مهابادی ادامه داد : با شروع نيمه دوم و تغييراتي كه ايجاد كرديم توانستيم به گل برسيم و حتي در ادامه مي توانستيم روي دو موقعيت به گل های بعدي نيز دست يابيم.

او افزود : در دقایق پایانی بازی تيم حريف رو به توپ هاي مستقيم آورد كه بازيكنانم به خوبي توانستند بازي را كنترل نمايند.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص تغييرات ایجاد شده در نيم فصل در این تیم بیان کرد : ما ٤ بازيكن سرباز و دو بازيكن آزاد را جدب کردیم و در بازی امروز هم از ٣ نفر از این بازیکنان استفاده كرديم.

وي گفت : از مديريت باشگاه بخاطر فراهم کردن امكانات و از حمايت جناب اقاي دكتر كامياب تشکر و قدردانی می نمایم اميدوارم ديگر مسئولين استان هم به هر دو تيم فجر و قشقایی نگاه ويژه ای داشته باشند تا شرايط براي پيشرفت فوتبال استان فارس مهيا شود.

ایشان در خصوص عملکرد تیم داوري بازی امروز عنوان کرد : داوري مورد خاصي نداشت و من از قضاوت تیم داوری راضي هستم.


مهابادی در پایان گفت : از همه هواداران خونگرم شيرازي و اصحاب رسانه بابت حضور و حمایت شان در بازی امروز تشکر می کنم.