۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

مهدیخانی : می‌توانستیم برنده بازی با آلومینیوم اراک باشیم

دروازه‌بان تیم فوتبال شهرداری تبریز کلین شیت در بازی‌های این تیم را نتیجه تلاش تمام بازیکنان تیمش دانست
کد خبر: ۹۱۸۴۶
به گزارش"دی اسپورت"، وحید مهدی خانی، دروازه‌بان تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از اینکه در دیدار با آلومینیوم اراک نیز موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد اظهار داشت: به خاطر کلین شیتی که در این بازی ثبت شد، خدا را شکر می‌کنم.

وی افزود: این که امروز توانستیم دروازه تیم را بسته نگه داریم، نتیجه تلاش همه بازیکنان بود. با شروع نیم‌فصل دوم و به خصوص پرداخت بخشی از قراردادها که جا دارد به خاطر آن از مسئولان به ویژه آقای سلیمانی تشکر کنم، بازیکنان با انگیزه خوبی پا به مسابقات گذاشتند.

دروازه‌بان تیم فوتبال شهرداری تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: بازی‌های دوستانه خوب و زیادی انجام ندادیم و این موضوع باعث شد کمی از لحاظ فنی هماهنگی کمتری داشته باشیم. تیم خیلی خوبی جمع کرده‌ایم.

مهدی خانی با اشاره به بازی خوب هم تیمی‌هایش در مصاف با آلومینیوم اراک گفت: می‌توانستیم در بازی با آلومینیوم اراک برنده شویم. چند موقعیت خوب هم داشتیم ولی می‌شد که صاحب ضربه پنالتی شویم تا حداقل با یک گل سه امتیاز بازی را کسب کنیم. این یک امتیاز هم برای شروع نیم‌فصل دوم خوب بود.

وی در رابطه با ادامه مسابقات اظهار داشت: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و با توجه به شرایط باشگاه‌ها هرکدام می‌توانند برای رسیدن به هدف خود تلاش کند.

دروازه‌بان شهرداری تبریز در رابطه با اردوی این تیم در رشت نیز گفت: بازی با سپیدرود رشت جزو معدود بازی‌های دوستانه خیلی خوبمان بود که کمک زیادی به تیم کرد. این نوع بازی‌ها و اردوها را نیاز داریم تا با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنیم. در فواصل مسابقات نیز می‌توانیم با برگزاری دیدارهای دوستانه هماهنگی تیم را افزایش دهیم.