۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
علارغم ارائه فوتبال زیبا نتایج چندان مناسبی نگرفتیم؛

آشتیانی : شهرداری فومن تیم قابل احترامی است

مربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران گفت : در نیم فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نتایج کسب شده مان نسبت به بازی های خوبی که ارائه دادیم چندان مناسب نبود.
کد خبر: ۹۱۹۶۸
به گزارش"دی اسپورت"، جواد آشتیانی در خصوص آخرین شرایط تیم نیروی زمینی تهران اظهار کرد : در نیم فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نتایج کسب شده مان نسبت به بازی های خوبی که ارائه دادیم چندان مناسب نبود در نیم فصل دوم سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که بنا به دلایلی و مشکلاتی در این امر موفق نشدیم.

آشتیانی ادامه داد : با توجه به جدایی ۴ بازیکن کلیدی مان در اعلام لیست ۱۸ نفره برای بازی فردا مقابل شهرداری فومن مشکل داریم اما با این وجود بازیکنان فعلی در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و کاملا برای این بازی آماده هستند از همه بازیکنان مان راضی هستیم و حتی بازیکنانی که در لیست ذخیره ها قرار می گیرند یکدل با سایر بازیکنان هستند و از هر بازیکنی که در مسابقات استفاده کردیم عملکرد مطلوبی داشته اند.

بازیکن سابق سایپا افزود : تنها چیزی که برای ما آزار دهنده است مسائل داوری و حواشی ها می باشد در نیم فصل اول نیز بیش ترین لطمه ها را از سوی اشتباهات داوری و حواشی های بوجود آمده دیدیم امیدوارم که داوری ها تعیین کننده نتیجه بازی ها نباشد.

او در خصوص عملکرد کادرفنی و تیم نیروی زمینی از ابتدای فصل تا بدین لحظه بیان داشت : از روزی که به این تیم ملحق شدیم بازیکن گیری را از تست گیری آغاز کردیم و برای این کار یک ماه و نیم وقت گذاشتیم در کل در فصل جاری توانستیم ۲ بازیکن به خدمت بگیریم و بازیکنان دیگری که مدنظر کادر فنی بودند مبلغ زیادی را پیشنهاد دادند که با توجه به شرایط باشگاه موفق و قادر به جذب آنان نشدیم.

مربی نیروی زمینی تهران اضافه کرد : با این وجود بازیکنانی را که به خدمت گرفتیم بازیکنان جوان و با استعدادی هستند و علاوه بر درک تاکتیکی در تیم عملکرد فوق العاده ای نیز داشته اند و نکات تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده می کنند.

آشتیانی در خصوص بازی مقابل شهرداری فومن بیان داشت : تیم شهرداری تیم قابل احترامی است و فوتبال زیبایی را ارائه می دهد در بازی رفت نیز با توجه به شرایط بد زمین و روی دو اتفاق گل دریافت کرده و بازی را واگذار کردیم اما امیدوارم فردا فوتبالی برگزار شود که در آن مسائل فنی نتیجه بازی را رقم زده و تعیین کند.

وی در پایان درخصوص اینکه کادرفنی این تیم بیشتر به حواشی ها نمی پردازند گفت : امید روانخواه از لحاظ شخصیتی معرف تمام اهالی فوتبال است و در دوران فوتبالی خود کاملا بی حاشیه بود در حال حاضر هم در دوره مربیگری خود به دور از حواشی بوده و در خونسردی کامل کار خود را انجام می دهد و تمام تمرکزش روی ارائه فوتبال زیبا از سوی تیمش می باشد.
ترند های روز