۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
اختصاصی دی اسپورت

سپاهان ایذه اولین قربانی بنفش پوشان

تیم فوتبال وحدت پدیده بوشهر در هفته سوم لیگ دسته سه کشور و از مرحله دوم این رقابت ها موفق به شکست سپاهان ایذه در خانه شد .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۱۹۷۴

وحدت پدیده بوشهر 1 سپاهان ایذه 0


گل : مصطفی بیات دقیقه 56

هفته سوم مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم کشور – ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

تماشاگر : 200 نفر

ترکیب وحدت پدیده بوشهر در بازی امروز :

محمد بختیاری، حسن پولادی ( محمد بناری 82 )، محمدرضا میمدی، کاظم شجاع الدین، محمدره آور، سروش چغادکی ( 55 میلاد دریانورد )، احمد فلاح ، شیرزاد فرید، مصطفی بیات، رسول پولادی ( 70 علی شاکر درگاه )، وحید رضایی


سرمربی : مهدی قنبری


سپاهان ایذه اولین قربانی بنفش پوشان

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته سوم مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم کشور دقایقی پیش با برگزاری دیدارهای در گروه های مختلف برگزار شد که در یکی از حساسترین بازیهای گروه سوم تیم فوتبال وحدت پدیده بوشهر میزبان سپاهان ایذه بود .

بنفش های بوشهری در حالی پا به این بازی گذاشتند که در دو هفته ابتدایی علیرغم بازی خوبی که به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بازی را به سپاهان نوین و منصور ساوه واگذار کردند و در این دیدار چاره ای جز برد نداشتند .

تیم دونده و سخت کوش سپاهان ایذه قصد داشت با میدان داری و کم کردن سرعت بازی بتواند یک امتیاز از این دیدار کسب کند که بازی منطقی و هجومی شاگردان مهدی قنبری اجازه کار را به تیم مهمان نداد.

وحدت پدیده در نیمه اول با نمایشی بازی تک ضرب و فرارهای رسول و حسن پولادی از جناحین قصد داشت به دروازه حریف نزدیک شود که رسول پولادی بارهای با فرار از جناح راست خط دفاعی سپاهان را آزار داد.

دو تیم در این نیمه نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد .

در نیمه دوم وحدت پدیده فشار تهاجمی خود را بیشتر کرد و بارها دروازه سپاهان ایذه را تهدید کرد و با گل مصطفی بیات مزد زحمات خود را گرفت تا به یک برد شیرین و ارزشمند دست پیدا کند .

تیم خوب خوزستانی که چشم به ضد حملات در این دیدار داشت در دو صحنه به صورت جدی دروازه میزبان را تهدید کرد ولی نتوانست به گل دست پیدا کند تا در هفته سوم بازنده از بوشهر خارج شود .

سپاهان ایذه اولین قربانی بنفش پوشان


گل بازی :

وحدت پدیده بوشهر 1 سپاهان ایذه 0

در دقیقه 56 ارسال زیبا و دیدنی وحید رضایی باتکنیک روی دروازه سپاهان درون محوطه جریمه مصطفی بیات با تجربه با ضربه ای سر دروازه مهمان را باز کرد .

لحظات حساس بازی :

دقیقه 28 : شوت حسن پولادی وینگر راست بوشهری ها با اختلاف کمی به بیرون رفت .

دقیقه 40 : ضربه محکم کاپیتان سپاهان با واکنش محمد بختیاری سنگربان میزبان به کرنر رفت .

دقیقه 50 : کار تاکتیکی بازیکنان وحدت پدیده که حاصل شروع کرنر غافل کننده بود با ضربه محمد راه آور با اختلاف کمی به بیرون رفت .

دقیقه 57 : ناهماهنگی بین شیرزاد فرید مدافع وحدت پدیده با سنگربان این تیم باعث شد تا پاس رو به عقب این مدافع در آستانه ورود به دروازه با شیرجه بلند محمد بختیاری این فرصت برای سپاهان از دست برود .

دقیقه 60 : ضربه کاشته کاپیتان سپاهان در دستان محمد بختیاری آرام گرفت .

دقیقه 61 : فرار تماشایی رسول پولادی از جناح راست و پیشروی این بازیکن تا درون محوطه جریمه همراه بود که ضربه اش با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت .

سپاهان ایذه اولین قربانی بنفش پوشان


دقیقه 64 : حسن پولادی صاحب توپ شد که ضربه محکم این بازیکن به دیوار بغل دروازه خورد تا این فرصت خوب برای میزبان از بین برود .

دقیقه 66 : اشتباه فاحش شیرزاد فرید با توپ ربایی مهاجم سپاهان ایذه همراه شد ولی ضربه این بازیکن با واکنش محمد بختیاری سنگربان بنفش ها به کرنر رفت .

دقیقه 69 : کاشته احمد فلاح هافبک طراح بوشهری ها با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت .

دقیقه 71 : ارسال تماشایی محمد راه آور از جناح چپ با ضربه کم دقت میلاد دریانورد به بیرون رفت .

دقیقه 76 : کرنر ارسالی توسط احمد فلاح با ضربه سر مصطفی بیات با اختلاف کمی به بیرون رفت .

دقیقه 1+90 : بازیکن سپاهان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که این شوت توسط محمد بختیاری مهار شد .

ترند های روز