۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

قنواتی : تنها مشکل ستاره سرخ عدم هماهنگی بازیکنان است

سرمربی ستاره سرخ کاشان گفت : بین بازیکنان این تیم هماهنگی وجود ندارد و برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان نیاز به زمان است.
کد خبر: ۹۱۹۷۸
به گزارش"دی اسپورت"، موسی قنواتی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی برابر ملی حفاری اهواز اظهار داشت : از نتیجه بازی به هیچ وجه راضی نیستم و در بازی عدم هماهنگی شاگردانم کاملا مشهود بود چرا که بازیکنان جدیدی را که به خدمت گرفتیم با تیم و سایر بازیکنان هماهنگ نیستند من نیز از مرحله دوم به تیم اضافه شدم و همه این موارد مزید بر علت شد تا نتوانیم نتیجه لازم را در این دیدار کسب کنیم.

قنواتی ادامه داد : از نتیجه بدست آمده ناراحتم و نمی خواهم این دو امتیازی که به راحتی از دست دادیم را توجیح کنم ولی در کل نیاز به هماهنگی داریم تا بازی هماهنگی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ستاره سرخ کاشان افزود : می دانم هوادارانمان روز های سختی را پشت سر می گذارنند ولی به آنها می گویم مرحله دوم تازه شروع شده است و روزهای خوشی در راه است و این قول را می دهم که قبل از اینکه دیر شود با توکل بر خدا و همت کادرفنی و بازیکنان انشاالله عملکردمان را بهتر خواهیم کرد.

وی بیان داشت : مشکل تیم ما فقط عدم هماهنگی است و رفع این مشکل نیاز به تمرین و زمان دارد که انشاالله آن را با تمرینات منظم و مداوم برطرف خواهیم کرد و با قدرت به لیگ برخواهیم گشت.