۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

قنبری : از عملکرد تیم در سه بازی اخیر راضی ام

مهدی قنبری : ما در دو بازی علیرغم باخت ولی نمایش خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم .
کد خبر: ۹۱۹۸۱
قنبری : از عملکرد تیم در سه بازی اخیر راضی ام


به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال وحدت پدیده بوشهر در هفته سوم مرحله دوم لیگ دسته سه کشور بعد از ظهر امروز موفق شد با یک گل سپاهان ایذه را شکست دهد که در پایان این دیدار مهدی قنبری سرمربی وحدت پدیده در گفتگو با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل تیم خوزستانی بیان داشت : همچون دو بازی قبلی نمایش خوبی داشتیم و تیم برتر میدان بودیم که نتیجه آن کسب سه امتیاز بود.


وی تصریح کرد : ما در دو دیدار قبلی نیز نمایش خوبی ارائه دادیم و فقط روی دو حادثه گل خوردیم و مستحق باخت نبودیم .


قنبری در خصوص شرایط تیمش در لیگ سه هم اظهار داشت : همانطور که مستحضرید دو روز مانده به این رقابت ها شرکت کردیم و با توجه به فرصت کم به خوبی تیم را جمع کردیم و بچه ها را با شرایط موجود تطبیق دادیم .


مهدی قنبری ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان جدید این تیم هم افزود : هر سه بازیکن جدید که امروز برای ما بازی کردند توانسته اند کمک کنند و سابقه حضور در لیگ های یک و دو را دارند و از تجربه خوبی برخوردار هستند .


وی در ادامه افزود : بازیکنان ما همه در یک سطح قرار دارند و تفاوت چندانی نیست و امروز شش بازیکن خود را در اختیار نداشتیم ولی مابقی به خوبی وظایف خود را در زمین انجام دادند.


سرمربی وحدت پدیده بوشهر ضمن ابراز گلایه از شرایط داوری در لیگ سه هم بیان داشت : ما در دیدار مقابل سپاهان از داوری ضربه خوردیم و حتی فیلم این بازی را تقدیم آقای رفعتی رئیس کمیته داوران فدراسیون که امروز بوشهر حضور دارد خواهیم کرد.


وی در پایان افزود : ما مقابل ساوه علیرغم باخت ولی از شرایط داوری راضی بودیم و در دیدار امروز نیز داور در چند صحنه سوت اشتباه زد .