۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
اختصاصی دی اسپورت

بادران به شاهین زخم خورده رسید

تیم های شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران در دیداری حساس روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۹۲۰۰۶
بادران به شاهین زخم خورده رسید

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته نوزدهم لیگ دسته اول کشور از روز پنجشنبه بیست و هفتم دیماه با برگزاری دیدارهای برگزار خواهد شد که در یکی از حساسترین بازیها تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 14 در ورزشگاه شهید بهشتی میزبان بادران تهران خواهد بود .

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در هفته هجدهم نتیجه قابل قبولی کسب نکردند و برای جبران ناکامی هفته قبل چاره ای جز برد در این دیدار نخواهند داشت .

شاهین و بادران موقعیت حساسی در جدول دارند و سه امتیاز این دیدار کمک شایانی خواهد کرد تا خود را به جمع مدعیان برساند و برای دیدارهای آینده امیدوار باشند.

بادران به شاهین زخم خورده رسید

شاهینی ها در حالی به مصاف بادران می روند که در هفته گذشته با قبول شکست مقابل گل گهر مدعی با بالهای زخمی می خواهد انتقام این باخت تلخ را از نارنجی های پایتخت بگیرد .

فکری در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب بازیکنانی همچو محمد لطفی ، مجید ایوبی 38 ساله ، علی نظری و حمید لطفی در اندیشه اولین برد خانگی خود در دور برگشت خواهد بود .

بادران مهمان نیز در هفته گذشته با تساوی 2 بر 2 مقابل نود ارومیه نیاز مبرم به این سه امتیاز خواهد داشت تا در حاشیه امنیت قرار بگیرد .

بادران به شاهین زخم خورده رسید

نارنجی های پایتخت با جذب بهروز افشار ، امیر میر بزرگی و بهتاش میثاقیان در صدد گرفتن امتیازات کامل دیدار مقابل شاهین هستند که کاری بسیار سخت در مقابل هواداران پرشور بوشهری خواهند داشت .

جایگاه دو تیم در جدول :

شاهین میزبان با باخت هفته گذشته مقابل گل گهر کمی از رقبا فاصله گرفت تا با 27 امتیاز در جایگاه چهارم قرار بگیرد و برد در این دیدار بوشهری ها را برای آینده امیدوار خواهد کرد .

بادران مهمان نیز با 22 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و این تیم برای نزدیک شدن می بایست سه امتیاز کامل را کسب کند .

بادران به شاهین زخم خورده رسید

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقای  ایمان کهیش سوت خواهد زد که در امر قضاوت آقایان حامد صفایی ، مرتضی هوشیار و علیرضا حیدرپناه ایشان را همراهی خواهند کرد و ناظر داوری این دیدار نیز آقای ابوطالب طاهریان خواهد بود .
ترند های روز