۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
پیش بازی نود ارومیه - پرسپولیس پاکدشت؛

نود به دنبال انتقام و خودنمایی / ارومیه ای ها صدرنشین لیگ را تغییر می دهند!؟

در دیگر دیدار حساس هفته نوزدهم تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در ارومیه به مصاف نود این شهر خواهد رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۲۰۱۳
سه امتیاز برای تثبیت صدرنشینی پاکدشتی ها

به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته اول کشور تیم صدرنشین پرسپولیس پاکدشت در ورزشگاه تختی ارومیه از ساعت 14 میزبان نود این شهر خواهد بود .

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در هفته هجدهم با تساوی مقابل رقبای خود متوقف شدند تا با اندیشه برد در این دیدار به مصاف هم بروند .

نودی ها با گلهای محمدی و شاهوراقی به تساوی ارزشمند در تهران مقابل بادران دست یافتند تا با روحیه مضاعف به مصاف صدرنشین در خانه بروند .

سه امتیاز برای تثبیت صدرنشینی پاکدشتی ها

اما شاگردان کاظمی یکی از طلایی ترین فرصت ها را در گام نخست دور برگشت از دست دادند و با تساوی یک بر یک در خانه مقابل کارون اروند خرمشهر متوقف شدند تا نفس وینگو و شاگردانش را پشت سر خود حس کنند.

جایگاه دو تیم در جدول :

نود میزبان موقعیت مطمئنی در جدول ندارد و از اینرو آنها دور برگشت را با حساسیت خاصی آغاز کردند و با تساوی هفته گذشته 15 امتیازی شدند تا در جایگاه دوازدهم قرار بگیرند .

اما سرخپوشان 33 امتیازی برای تثبیت صدرنشینی خود مقابل نود ارومیه به تساوی راضی نخواهند شد و نیاز مبرم به برد در این دیدار حساس خواهند داشت .

سه امتیاز برای تثبیت صدرنشینی پاکدشتی ها

کوبل داوری :

این دیدار را آقایان محمدرضا مهرگان به کمک حامد تازه پور ، امید قاسمی و مهدی جبرئیلی بر عهده خواهند داشت که ناظر این دیدار نیز شاهین حاج بابایی خواهد بود .