۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

بوداقی : امیدواریم حضور تیم ملی ۹۸ در مشهد سبب خیر شود

سرپرست تیم ملی ۱۹۹۸ ضمن آرزوی آزادی بازیکن سابق تیم دهداری گفت : امیدواریم حضور تیم ملی ۹۸ در مشهد سبب خیر شود
کد خبر: ۹۲۰۲۱
به گزارش"دی اسپورت"، مهدی بوداقی سرپرست تیم ملی ۱۹۹۸ درگفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص برگزاری این مسابقه اظهار داشت : یک تورنمنت سه جانبه خیرخواهانه ای در مشهد با حضور تیم ملی۱۹۹۸ ، تیم پیشکسوتان استان خراسان رضوی و تیم رسانه مشهد برگزار خواهد شد.

بوداقی افزود : این تورنمنت سه جانبه به جام بخشش نامگذاری شده و هدف از برگزاری این تورنمنت آزادی یک زندانی که خود نیز بازیکن تیم دهداری مشهد بوده و بر اساس یک اتفاق و سهل انگاری گرفتار شده و حکم قصاص وی نیز صادر شده و باید این حکم اجرا شود اما پیشکسوتان کشورمان با برگزاری این مسابقه درصدد هستند تا رضایت خانواده مقتول جلب شده و جوانی به آغوش خانواده خود برگردد.

سرپرست تیم ملی ۹۸ ادامه داد : تیم ملی۱۹۹۸ با ترکیبی از افراد چون پرویز برومند ، محمدرضا مهدوی ، خداداد عزیزی ، محمد نوازی ، ادموند بزیک ، سیروس دین محمدی ، علی لطیفی ، رضا عنایتی ، احمد تقوی ، مهرداد میناوند و اسماعیل هلالی در این تورنمنت حضور خواهند یافت.

وی در پایان گفت : شخص زندانی خودش نیز ندای پشیمانی کرده و امیدواریم حضور تیم ملی ۱۹۹۸ در مشهد سبب خیر شده و با بخشش خانواده مقتول از اجرای حکم او جلوگیری شود.
ترند های روز