۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
باید در زدن ضربات آخر هوشیار باشیم؛

جهانبخش جعفری : زمین ورزشگاه انقلاب شرایط مناسبی ندارد

سرمربی بعثت کرمانشاه گفت : در صورتی که ورزشگاه خانگی ما تغییر نیابد در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه بازی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۰۳۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ سرمربى بعثت كرمانشاه پس از تساوى تيمش مقابل خيبر خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: شک ندارم با این بازیکنان باتعصب مدعی بسیار جدی در گروهمان خواهیم شد ، بازیکنانم در دیدار برابر خیبر خرم آباد بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و کاملا از تیم حریف برتر بودیم.

جهانبخش ادامه داد : امیدوارم این بازی پایان بدشانسی ما باشد و در بازی های آینده موقعیت هایی که بدست می آوریم به گل تبدیل شود.

سرمربی بعثت افزود : متاسفانه در دو بازی اخیرمان چندین موقعیت صد در صد گلزنی را ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کرده و تبدیل به گل کنیم باید هوشیار بوده و در زدن ضربات آخر تمرکز بالایی داشته باشیم و موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم چرا که تفاضل گل نیز در رده بندی تیم ها تاثیر دارد و حتی می توان در پایان فصل با داشتن تفاضل گل بیشتر نسبت به سایر مدعیان و رقبا صعود کرد.

 جهانبخش جعفری ضمن انتقاد از شرایط بد زمین ورزشگاه انقلاب کرمانشاه گفت : امیدوارم مسئولین هیئت فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان چاره ای بیندیشند و ورزشگاه خانگی ما را در بازی های آینده تغییر دهند تا بتوانیم علاوه بر ارائه فوتبال زیبا روی زمین و استقبال بیشتر هواداران از بازی ها نتایج مطلوبی نیز کسب کنیم.

وی در پایان اظهار داشت : بازیکنانم تمام تلاش خود را در بازی با خیبر انجام دادند و من از همه آنها رضایت کامل دارم و به آینده تیم خوشبین هستم.