۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
اختصاصی دی اسپورت

جنگ ابرقدرت ها در انزلی

تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و شهرداری بم در حساسترین دیدار هفته هفتم به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۲۰۸۴
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته هفتم لیگ برتر بانوان کشور روز جمعه 28 دیماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در حساسترین دیدار هفته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی میزبان شهرداری بم خواهد بود .

ملوان یکی از جدی ترین حریفان بمی ها در راه قهرمانی محسوب میشود که می توان گفت فینال نیم فصل اول را برگزار خواهند کرد .

شاگردان مریم ایراندوست پس از دو سال غیبت در لیگ ، بازگشتی شکوهمند را داشته اند و نتایج قابل قبولی را نیز کسب کردند.

جنگ ابرقدرت ها در انزلی

اما شهرداری بم صدرنشین بلامنازع لیگ در شش بازی گذشته به صغیر و کبیر رحم نکردند و با قدرت تمام در اندیشه تکرار مجدد قهرمانی هستند .

نگاه ها به سوی دو ماشین گلزنی : 

جدا از جدال بزرگ دو تیم می توان به جنگ دو گلزن برتر لیگ نیز اشاره کرد . جایی که زهرا قنبری با 20 گل در پایان هفته ششم در صدر جدول گلزنان قرار دارد و در تلاش است تا اسب خود را برای کسب خانم گلی امسال نیز مجدد زین کند .

جنگ ابرقدرت ها در انزلی

در آنسوی میدان و در تیم میزبان نیز سارا قمی تمام نشدنی حضور دارد که با 15 گل نزدیکترین تعقیب کننده قنبری محسوب میشود و تمام نگاه ها روز جمعه معطوف به این دو چهره سرشناس فوتبال بانوان خواهد بود .

قطعاً کادر فنی دو تیم برنامه ویژه ای برای مهار گلزنان برتر لیگ خواهند داشت و هر دو روز سختی را برای مدافعان رقم خواهند زد .

بررسی خطوط دفاعی دو تیم :

شهرداری بم در هر دو خطوط آمار فوق العاده ای را به جای گذاشته و در پایان هفته ششم با 2 گل خورده و 42 گل زده بهترین عملکرد را در بین تیمهای لیگ داشته است .

جنگ ابرقدرت ها در انزلی

گلادیاتورهای انزلیچی نیز با حضور بازیکنان باتجربه در خط دفاعی عملکردی نسبتاً خوب داشته اند که 5 بار دروازه خود را باز شده دیده اند .

در فاز هجومی سارا قمی جور همه را می کشد و این تیم ریشه دار فوتبال کشورمان موفق شده 21 بار دروازه حریفان خود را باز کند .

جایگاه دو تیم در جدول :

ملوان بندر انزلی میزبان دیدار فردا در شش بازی گذشته خود موفق به کسب 4 برد شده تا با 13 امتیاز و تفاضل یک گل کمتر نسبت به راه یاب در جایگاه سوم قرار بگیرد .

جنگ ابرقدرت ها در انزلی

شاگردان مرضیه جعفری نیز با شش برد در شش بازی خود صد در صد امتیازات را کسب کرده اند تا با ناکامی ذوبی ها در دو هفته اخیر فاصله خود را با تیم دوم جدل به عدد 5 برسانند و قطعاً بمی ها در اندیشه بیشتر کردن این فاصله خواهند بود .


کوبل داوری :

این دیدار حساس را مهناز ذکایی به کمکهای بهاره سیفی – مرضیه بهداروند و فاطمه نصیری قضاوت خواهند کرد .



ترند های روز