۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

قنبری : بهترین گل عمرم را به ملوان زدم

زهرا قنبری : گل به ملوان از بهترین گل های دوران ورزشی ام بود .
کد خبر: ۹۲۲۲۷
قنبری : بهترین گل عمرم را به ملوان زدم
به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال شهرداری بم در دیدار حساس هفته هفتم لیگ برتر بانوان کشور موفق شد با یک گل میزبان خود ملوان بندر انزلی را شکست دهد که این دیدار حواشی را بهمراه داشت که در خصوص این دیدار زهرا قنبری زننده تک گل بمی ها اظهاراتش را در گفتگو با دی اسپورت بیان نمود :

وی ضمن تأکید بر احترام به حریفان شهرداری بم اظهار داشت : ملوان از جمله تیمهای است که مثل بقیه حریفان به این تیم احترام می گذاریم و هیچ بی احترامی به مردم انزلی نکردم و این یک سوتفاهم است .

مهاجم شماره یک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شادی پس از گل خود به ملوان بیان داشت : وقتی گل را به ثمر رساندم پیراهن سفید شماره 9 شهرداری بم را به تماشاگران نشان دادم که همین کار را هم مقابل شهرداری سیرجان برای اثبات خودم انجام دادم.

وی تصریح کرد : پس از این حرکت ناظر فدارسیون هم بررسی کرد و هیچ گونه مشکلی در این خصوص ندید و داور مسابقه نیز حرکتی غیر ورزشی و تحریک آمیز تشخیص ندید.

قنبری در ادامه افزود : فیلم شادی پس از گل را خود آقای خسروی از کارشناسان داوری فوتبال کشورمان دید و اظهار داشتند حرکت کاملاً درست بوده است .

زهرا قنبری در خصوص رفتار هواداران ملوان بیان داشت : تماشاگران انزلی به من ، تیم و داور مسابقه بی احترامی کردند .

قنبری : بهترین گل عمرم را به ملوان زدم

وی ضمن بی اهمیت دانستن حواشی بوجود آمده اضافه کرد : در این بازی چندین عکاس و فیلمبردار حضور داشتند و اگر حرکات ناشایستی از جانب من سر زده حتما به بیرون انتشار داده شده بود .

گلزن برتر فوتبال بانوان کشورمان ضمن تمجید از نمایش خوب تیمش اظهار داشت : با وجود زمین لغزنده انزلی بواسطه بازندگی شدید به لحاظ تاکتیکی نمایشی فوق العاده داشتیم .

مهاجمی بمی ها که دوست نداشت در خصوص داوری اظهار نظر کند گفت : یک پنالتی صد در صد در نیمه اول برای ما گرفته نشد ولی ما اینقدر خوب بودیم که داوری هم نتوانست تأثیر گذار باشد .

وی در پایان اظهاراتش افزود : با برد مقابل ملوان به لحاظ روحی و روانی به ریکاوری خوبی دست یافتیم تا با تمام قوا به مصاف راه یاب ملل مریوان برویم.



گفتگو : محمد زائری

ترند های روز