۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
شرمنده هواداران شدیم

دست‌نشان : مسئولیت فنی شکست با من است

سرمربی مس کرمان گفت : ما به پیروزی و موفقیت تیم در این فصل ایمان داریم و کسانی که در روزهای شکست در کنار تیم ما قرار دارند و ما را همراهی می‌کنند، در روز پیروزی انشاالله بیش از همه در شادی آن شریک خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۲۶۲
به گزارش"دی اسپورت"؛ نادر دست‌نشان در خصوص شکست تیمش در دربی کرمان برابر گل گهرسیرجان گفت : پیش از هر بحثی مسئولیت فنی این شکست با من است و تیم ما شرمنده حضور هواداران در این بازی شد که نتوانست آن‌ها را شاد به خانه برگرداند.

سرمربی تیم مس با بیان اینکه بازیکنان مس بی‌غیرت نیستند گفت: بازیکنی مثل میلاد باقری ۴۰ دقیقه با ابروی شکافته بازی کرد و حتی بعد از تعویض از اینکه نمی‌توانست بیشتر به تیم کمک کند ناراحت بود. هرچند بازیکنان ما اگر در امر گلزنی دقت بیشتری می‌داشتند قطعا نتیجه متفاوت می‌شد.

وی افزود : متاسفانه همه فوتبال بحث فنی نیست و حواشی نیز بر مجموعه یک تیم بابت کسب نتیجه اثر دارد. موارد حاشیه‌ای زیادی وجود دارد و حرف برای این باخت زیاد است که شاید طرح آن‌ها در این شرایط بیشتر شبیه خودزنی باشد اما سرانجام روزی عنوان می‌شوند و سناریوهایی که برای ایجاد حاشیه در تیم مس نوشته شده است مطرح می‌گردند کمااینکه نزدیکان به تیم از آن‌ها خبر دارند.

دست‌نشان با اشاره به داور بازی گفت : خیلی‌ها به من خرده می‌گیرند که زیاد در رابطه با داوری صحبت می‌کنم و یا نتیجه را به گردن آن‌ها می‌اندازم اما شما در همین مسابقه نیز دیدید که پنالتی روی تیکدری و هند پنالتی بازیکن گل‌گهر به راحتی اعلام نشد و بازیکن گل‌گهر نیز اخراج نگردید. حالا که برای داوری‌ها موضع داریم و به نوعی متضرر سوت‌های آن‌ها هستیم این روند ادامه دارد و مطمئن باشید اگر روزی برابر این مسائل سکوت کنیم خیانت در حق تیم و بازیکنان شده است که به راحتی در زمین علیه آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

سرمربی مس گفت : پیش از بازی نیز گفته بودم برد یا باخت در بازی گل‌گهر تمام صعود و یا عدم صعود به لیگ برتر نیست... هنوز بیش از ده هفته از لیگ یک باقی است که می‌تواند به اندازه همین بازی سرنوشت‌ساز باشد. ما به پیروزی و موفقیت تیم در این فصل ایمان داریم و کسانی که در روزهای شکست در کنار تیم ما قرار دارند و ما را همراهی می‌کنند، در روز پیروزی انشاالله بیش از همه در شادی آن شریک خواهند بود.