۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
مدیر عامل آذرخش تهران در گفتگو با دی اسپورت بیان داشت

خدایار : ذوب آهن بردش را مدیون داور باشد

رجب خدایار : اشتباهات داوری باعث شد تیم مهمان به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۲۲۶۳
ذوب آهن بردش را مدیون داور باشد

به " گزارش دی اسپورت " ، تیم فوتبال آذرخش در هفته هفتم لیگ برتر بانوان کشور در خانه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب ذوب آهن اصفهان شدند که این بازی با اعتراض مدیر عامل تیم پایتخت نشین همراه بود .

رجب خدایار ضمن انتقاد شدید از رفتارهای سرمربی ذوب آهن به خبرنگار دی اسپورت گفت : بازی بدلیل شرایط جوی تهران با نیم ساعت تأخیر برگزار شد که همین امر باعث شد مربی ذوبی ها از همان ابتدا جنگ روانی را به راه اندازد تا تمرکز تیم ما را بهم بریزد.

وی تصریح کرد : زمین در حالی برای هر دو تیم نامساعد بود که مدیرعامل ذوب آهن به این امر اعتراض داشت ولی شما ببینید زمین انزلی یا ارومیه هم باتلاقی است ولی چرا هیچ اعتراضی ندارند ؟

خدایار با تأکید براینکه داور مسابقه عامل اصلی برد ذوب آهن بود بیان داشت : خطای مسلم روی بازیکن ما را داور خطا اعلام نکرد و همین توپ تبدیل به گل سوم ذوب آهن شد که حتی بازیکن این تیم اعتراف کرد خطا بود .

وی در ادامه افزود : مربی ذوب آهن انتظار داشت 10 گل به ما بزنند و بازیکنان ما بازی جانانه ای را به نمایش گذاشتند و برد مهمان فوتبالی نبود .

رجب خدایار در پایان گفت : از مسئولین ورزشگاه راه آهن تشکر می کنم که نهایت همکاری را با ما داشته اند و همچنین از دکتر مولایی به پاس زحماتشان تشکر ویژه ای دارم .

ترند های روز