۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
پیش بازی سردار بوکان - ایرانجوان بوشهر؛

دوئل کارکشته ها در جهنم سرخ

تیم فوتبال سردار بوکان عصر امروز در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته دوم میزبان تیم ایرانجوان بوشهر خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۳۳۳
به گزارش"دی اسپورت"؛، در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم عصر امروز تیم فوتبال سردار بوکان در استادیوم خاتم الانبیاء این شهر میزبان ایرانجوان خواهد بود.
بوشهرى ها که همانند سردار نیم فصل اول خوبی را پشت سرنگذراندند و با مشکلات عدیده مالی و چالش های زیادی رو به رو شدند.

دو تیم درحالی نیم فصل اول را به پایان رساندند که به دلیل مشکلات مالی تمرینات هر دو تیم با اعتصاب چند باره بازیکنان به تعطیلی کشیده شد و نیمکت دو تیم مدام دستخوش تغییراتی شد.

نکات مشترک دو تیم ، مشکلات مالی بود که طی نیم فصل با آن دست و پنجه نرم کرده و در نهایت با مساعدت چهره های سیاسی هر دو شهر بوکان و بوشهر تا حدودی به ثبات رسیده و به دنبال در پیش گرفتن روند رو به رشد شدند.

ابتدا سرداری ها با روی کار آمدن فرهاد بازگلی مدیرعامل و اسپانسر جدید این تیم تغیبرات و خانه تکانی اساسی در ساختار باشگاه ایجاد کردند و پس از تسویه مطالبات بازیکنان و قطع همکاری توافقی با سیدعباسی و سپردن هدایت تیم پرطرفدار سردار به داریوش هرمزی درصدد دادن شوک مثبت به تیمشان شدند.

 بوكانى ها هفته گذشته با هدایت هرمزی توانستند در همدان شهرداری این شهر را مغلوب کرده تا بعد از هفته ها باخت و تساوی رنگ برد را بر خود ببیند و به آینده امیدوار باشند.

در آن سوی میدان ایرانجوانی ها که همواره با توجه به مشکلات مالی و بدهی های این باشگاه مجوز ثبت قرارداد بازیکنانشان از سوی هیئت فوتبال استان بوشهر صادر نمی شد با مساعدت رئیس هیئت فوتبال این استان مشکل ثبت قراردادهای این تیم برطرف و بازیکنان جدید توانستند قرارداد خود را ثبت کنند.

با ورود عضو شورای شهر بوشهر به مشکلات ایرانجوانی ها و تامین بخشی از منابع مالی برای رفع بدهی ها و نیازهای باشگاه بوشهری آنها نیز تا حدودی رنگ آرامش را برخود دیده و با سپردن هدایت تیمشان به حمید کللی فر که سابقه صعود با شاهین به رقابت های لیگ یک را در كارنامه دارد ، سعی در تغییر شرایط فعلی تیمشان دارند.

سرداری ها در اين بازی به دلیل حمایت طرفداران عاشق خود که در سرما ، گرما و مخصوصا بحران ها این تیم‌ را تنها نمی گذارند یک امتیاز از حریف بوشهری خود پیش هستند.

در حال حاضر تیم سردار بوکان با داشتن ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول و تیم ایرانجوان بوشهر تنها با هفت امتیاز قعرنشین گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم است.

کوبل داوری :

بازی دو تیم را فرزاد منصوری به همراه هیوا بهمنی و هیمن نوربخش از استان کردستان قضاوت خواهند کرد و ادریس ظفری به عنوان داور چهارم در این بازی تیم داوری را یاری خواهد کرد.

فرزاد معبودی از استان اردبیل ناظر داوری این ديدار می باشد.
ترند های روز