۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
پیش بازی استقلال اهواز - مقاومت تهران

تقابل ضعیف ترین خط دفاع با بهترین خط حمله در هوای بهاری اهواز!

عصر امروز دو تیم استقلال اهواز و مقاومت تهران در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۹۲۳۳۶
به گزارش"دی اسپورت"، دو تیم استقلال اهواز و مقاومت تهران تا ساعاتی دیگر در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته دوم در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

جدال دو تیم را علاوه بر ۶ امتیازی بودن بازی می توان به تقابل ضعیف ترین خط دفاع با بهترین خط حمله گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم نامید.

مقاومتی ها که تا بدین جای لیگ شگفتی ساز شده و با سربازان خود با کسب ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته دوم قرار گرفته اند ، با به ثمر رساندن ۳۱ گل بهترین خط حمله این گروه را در اختیار دارند.

در سوی دیگر میدان آبی های ریشه دار اهوازی که پس از سقوط این تیم از لیگ یک به لیگ دو توسط مسئولان به دست فراموشی سپرده شده اند و هیچ نهاد یا مسئولی از این تیم ریشه دار حمایت نمی کند چند فصلی است که در رقابت های لیگ دو وضعیت خوبی ندارند و همواره مانند سایر تیم ها از مشکلات مالی رنج می برند. آنها در این فصل که رکورد تغییر سرمربی را در تیمشان زدند تا پایان هفته شانزدهم با دریافت ۲۸ گل ، ضعیف ترین خط دفاعی گروه اول لیگ را در اختیار دارند که مطمئنا خط دفاعی این تیم امروز بیش از پیش کار سختی برابر مهاجمان مقاومتی ها خواهند داشت.

تیم استقلال اهواز هم اکنون با دریافت ۱۵ امتیاز از ۱۶ بازی در رتبه ۹ جدول قرار دارد و در صورت عدم امتیازگیری با توجه به نزدیک بودن به منطقه خطر و سقوط یکی از کاندیدهای سقوط به دسته پایین تر خواهند بود.

کوبل داوری :

قضاوت بازی امروز دو تیم را یعقوب آشوری به همراه غلامرضا محمدی و یوسف اسیری از استان بوشهر بر عهده خواهند داشت ؛ عباس قاسمی پور به عنوان داور چهارم و یدالله جهانبازی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهند یافت.