۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
پیش بازی آرمان گهرسیرجان - بعثت کرمانشاه؛

سیرجانی ها صدر را از دست می دهند؟

تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان عصر امروز در هفته هفدهم لیگ دو برابر بعثت کرمانشاه صف آرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۳۹۵
به گزارش"دی اسپورت"، از هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته دوم عصر امروز تیم فوتبال آرمان گهر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی سیرجان میزبان تیم بعثت کرمانشاه خواهند بود.

آرمان گهری ها که علارغم گذراندن نیم فصلی خوب ، در نیم فصل دوم روند نزولی را در پیش گرفته و با شکست برابر حریفان خود نتوانسته فاصله را با سایر مدعیان بیشتر کند ، حال با امتیاز گرفتن سایر مدعیان جایگاه خود را در صدر جدول متزلزل می بینند.

آنها که اولین سال حضورشان در لیگ دو را تجربه می کنند با هدایت قاسم شهبا مربی باتجربه و سابق گل گهری ها تا پایان هفته شانزدهم با کسب ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارند ، سیرجانی ها در نقل و انتقالات فصل جاری ریخت و پاش زیادی داشتند اما علارغم ریخت و پاش ها در شروع نیم فصل دوم با برتری سه بر دو خفیف و شکننده برابر شهدای بابلسر ، باخت سنگین سه بر صفر برابر نیروی زمینی تهران که در فصل جاری هزینه ای آنچنانی را نکرده و با سربازان پا به مسابقات گذاشته و باخت سه بر یک برابر قعرنشین جدول و دریافت ۸ گل در ۳ بازی ؛ امیدها را از این تیم کمرنگ تر کرده است.

تیم بعثت کرمانشاه نیز که همواره سعی کرده است خود را به جمع مدعیان برساند فاصله زیادی با صدر ندارد و در صورت کسب امتیاز و عدم نتیجه گیری سایر رقبا می تواند خود را به جمع مدعیان صعود برساند هم اکنون این تیم با کسب ۲۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

بازی دو تیم برای هر دو طرف ۶ امتیازی محسوب می شود چرا که کسب هر ۳ امتیاز بازی می تواند صدرنشینی آرمان گهر را در پایان هفته هفدهم تثبیت کرده و فاصله امتیازی را با سایر مدعیان حفظ کند ؛ تیم بعثت کرمانشاه نیز می تواند با کسب پيروزى و در صورت امتیاز از دست دادن بالای جدولی ها چند رده ای در جدول صعود داشته باشد.

کوبل داوری:

قضاوت بازی امروز برعهده احمد مرشدی به همراه نجف پناهی و عباس یعقوبی می باشد ؛ روح الله قربانیان به عنوان داور چهارم و سعید بطحایی به عنوان ناظر داوری در این بازی حساس حضور خواهند داشت.