۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

پاکدل : روند خوبی در بازیهای آینده خواهیم داشت

نگین پاکدل : بازی به بازی بهتر خواهیم شد و این روند را ادامه خواهیم داد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۲۴۰۹
پاکدل : روند خوبی در بازیهای آینده خواهیم داشت


به " گزارش دی اسپورت " ، نگین پاکدل سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس شیراز که تیمش در انتهای جدول لیگ برتر بانوان قرار دارد از آینده تیمش در لیگ امسال خوشبین است و امیدوار است تیمش خیلی زود به روزهای خوبش باز خواهد گشت که وی در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت در این خصوص اظهاراتش را بیان نمود .

پاکدل در خصوص نماینده استان فارس در لیگ برتر امسال بانوان اظهار داشت : در این فصل 8 بازیکن ملی پوش از جمع ما جدا شدند و به تیمهای دیگر پیوستند که عمده دلیل اینکار نبود اسپانسر مالی بود .


وی تصریح کرد : ما جوانترین تیم لیگ برتر هستیم که متشکل از بازیکنان 15 و 16 سال است که از لیگ های سطح پایین به لیگ برتر آمده اند.


سرمربی خلیج فارس شیراز ضمن ابراز امیدواری از روند رو به جلو تیمش در بازیهای آینده بیان داشت : با وجود مهره های کم نام و نشان از عملکرد شاگردانم راضی هستم و کم کم به شرایط ایده آل بر خواهیم گشت که این در بازیهای اخیر نمود پیدا کرده است .


وی در ادامه تصریح کرد : ما در برخی بازیها با توجه به دانش آموز بودن شاگردانم معلمان آنها اجازه حضور در بازی را نمی دادند و با کمبود بازیکن مواجه بودیم.


نگین پاکدل با بیان اینکه کم تجربگی بازیکنانش عمده دلیل نتیجه نگرفتن تیمش است اظهار داشت : ما تیمی هستیم که یک هفته مانده به بازیها بسته شدیم ولی بازی به بازی به تجارب بازیکنان افزوده خواهد شد .


کاپیتان سابق تیم ملی جوانان کشورمان در خصوص حمایت از این تیم هم افزود : در این راستا فقط اداره ورزش و جوانان و هئیت فوتبال ما را حمایت می کنند و هزینه ای جانبی را پرداخت می کنند و چیزی در این مورد کم نگذاشته اند که جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم .


استعدادیاب استان فارس در پایان در خصوص هدفگذاری تیمش در لیگ امسال هم گفت : ماندن در لیگ در اولویت کاری ماست و برای این مهم در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب فوتسالی را جذب خواهیم کرد .


گفتگو : محمد زائری

ترند های روز