۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
با نظر مالک باشگاه؛

علی پروین مدیر فنی بادران شد!

با نظر مالک باشگاه بادران تهران علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال کشور به عنوان مدیرفنی این تیم در رقابت های لیگ یک انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۰
به گزارش"دی اسپورت"، با نظر مالک باشگاه بادران، علی پروین به عنوان مدیرفنی جدید این باشگاه معرفی شد. پروین چهره سرشناس فوتبال ایران است که سابقه بازی در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را دارد و سال ها هدایت تیم سرخپوش پایتخت را برعهده داشته است. 

انتخاب پروین به عنوان مدیرفنی در حالی که فرشید استحقاری سرمربی بادران شرایط خوبی روی نیمکت این تیم برای خود ساخته بود، جای تعجب دارد زیرا معمولا چنین تغییراتی برای باشگاه هایی رقم می خورد که وارد بحران شده اند و چهره ای مثل پروین با تجربیات خود وارد عمل می شود تا بحران ها را کنترل و مدیریت کند. 

با توجه به حضور پروین، هر احتمالی حتی ایجاد تغییرات روی نیمکت بادران نیز وجود دارد. تجربه نشان داده پروین علاقه خاصی به کار کردن با دوستان قدیمی و صمیمی خود دارد و به همین خاطر، اگر شنیدید در بادران به زودی تغییراتی رقم خورد، نباید متعجب شوید! 
جالب تر اینکه باشگاه بادران هنوز اقدام به تسویه حساب با کادرفنی و رسانه ای پیشین خود انجام نداده و سقف دریافتی بازیکنان نیز علیرغم شروع نیم فصل دوم، به 50 درصد نرسیده است. با این حال، مالکان باشگاه با پروین که جزو چهره های سرشناس فوتبال ایران است و بعید به نظر می رسد به صورت رایگان و افتخاری با باشگاه ها، همکاری کند، فعالیت شان را استارت زده اند.