۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
پیش بازی فجرسپاسی شیراز - خونه به خونه بابل؛

نبرد خط حمله های ضعیف لیگ در ديار گل و بلبل

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در دیداری حساس و نفسگیر فردا ( پنجشنبه به مصاف خونه به خونه بابل خواهد رفت .
کد خبر: ۹۲۴۳۲
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول کشور فردا ( پنجشنبه ) با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارها تیم های فجر سپاسی شیراز و خونه به خونه بابل از ساعت 14 در ورزشگاه پارس شهر شیراز به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم که برای ماندن در لیگ نیم فصل دوم را جدی وارد مسابقات شدند هر بازی حکم فینال را دارد و دو تیم نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این دیدار خواهند داشت .

فجر و خونه به خونه در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان مهابادی در هفته گذشته و علیرغم نمایشی خوب با یک گل مغلوب آلومینیوم شدند و خونه به خونه نیز در انزلی ملوان را با تساوی بدون گل متوقف کرد .


حمله سربازان فجر به خونه بابلی ها

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

فجری ها در خط دفاعی 11 گل دریافت کردند که آمار قابل قبولی در 19 بازی اخیر این تیم می باشد ولی هر چه در این خط خوب باشند در خط حمله ضعیف ظاهر شدند و خطوط هجومی خوبی نداشته اند و فقط 7 گل وارد دروازه حریفان خود کرده اند .

بابلی ها نیز در 16 بازی گذشته 19 گل خورده در کارنامه آنها ثبت شده و در خط حمله نیز آنچنان که می بایست ظاهر نشدند و فقط 10 گل به ثمر رساندند که امار جالبی نمی تواند باشد .

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم همانطور که اشاره شد جایگاه مطمئنی در جدول ندارند و فجری های میزبان با 17 امتیازی که کسب کرده اند در جایگاه دوازدهم قرار دارند و خونه به خونه بابل مهمان این دیدار با 14 امتیاز در چایگاه پانزدهم جاخوش کرده است .


حمله سربازان فجر به خونه بابلی ها

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقای علی صباحی سوت خواهد زد که در امر قضاوت ایشان را علیرضا مرادی ، مهدی معماری و عقیل جهانبازی یاری خواهند کرد و ناظر داوری نیز عبدالرسول استاد زاده خواهد بود .

ترند های روز