۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
پیش بازی بادران تهران و گل ریحان البرز؛

با انگیزه ها بهم رسیدند

تیم های با انگیزه بادران تهران و گل ریحان البرز در دیداری جذاب و تماشایی در هفته بیستم در پایتخت به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۲۴۳۴
به"گزارش دی اسپورت"، هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول کشور فردا ( پنجشنبه ) با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارها تیم های بادران تهران و گل ریحان البرز به خونه بابل از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای اسلامشهر به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم باد برد شیرین در هفته هجدهم به لحاظ روحی از انگیزه بسیاری در این دیدار برخوردار هستند و با توجه به موقعیت جدولی فقط در فکر کسب سه امتیاز خواهند بود .

بادرانی ها با فرشید استحقاری در بوشهرو در جلوی دیدگاه هواداران پرشور شاهین این تیم را با 2 گل شکست دادند و گل ریحان نیز در دیداری پر گل با حساب 4 بر 1 شهرداری ماهشهر را در هم کوبید .


با انگیزه همچون بادران و گل ریحان

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

بادران میزبان دیدار فردا تا اینجای لیگ 18 بار دروازه خود را بباز شده دیده و این در حالی است که در فاز هجومی 23 بار دروازه حریفان خود را باز کرده است .

اما تیم کرجی با 12 گل خورده آمار خوبی داشته ولی در فاز هجومی خوب کار نکردند و فقط 16 بار موفق به گشودن دروازه حریفان خود شدند.

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم در همسایگی هم در جدول رده بندی لیگ قرار دارند و بادران میزبان با 25 امتیازی که کسب کرده و با یک امتیاز کمتر نسبت به مهمان فردای خود در جایگاه هفتم قرار دارد .


با انگیزه همچون بادران و گل ریحان

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان : اشکان خورشیدی به کمکهای کوروش کریمی ، هیوا بهمنی و اشکان رضایی مقدم قضاوت خواهند کرد که ناظر داوری نیز خداداد افشاریان می باشد .

ترند های روز