۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
پیش بازی ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان؛

نبرد شش امتیازی قوهای سپید در تالاب انزلی

تیمهای ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان در دیداری حساس برای کسب سه امتیاز به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۲۴۶۹
به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول کشور فردا ( پنجشنبه ) با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین بازیها تیم های ملوان بندر انزلی و مس رفسنجان از ساعت 14 در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم که نتایج خیلی ضعیفی در نیم فصل اول کسب کردند در نیم فصل دوم این رقابت ها و برای نیفتادن هر بازی حکم فینال را خواهد داشت .

ملوان پس از تساوی ناامید کننده مقابل خونه به خونه در شیراز دست به کار بزرگی زد و با یک گل قشقایی را شکست داد تا به آینده امیدوار باشد .

نبرد شش امتیازی در باتلاب انزلی

شاگردان احمدزاده خیلی مصمم هستند در این هفته و در خانه بتوانند مس رفسنجان را شکست دهند تا امیدواری انها دو چندان شود .

مسی های شهر رفسنجان که نیم فصل دوم را پرقدرت اغاز کردند در حالی به مصاف ملوان خواهند رفت که در هفته نوزدهم به بردی روحیه بخش در خرمشهر دست یافتند و با یک گل کارون اروند را شکست دادند .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

ملوان در دو خطوط آماری یکسان را به جا گذاشته اند و این تیم در 17 بازی قبلی خود 15 گل دریافت کرده و در فاز هجومی نیز 16 گل وارد دروازه حریفان خود کرده است .

مسی های رفسنجان نیز در خط دفاعی عملکردی ضعیف داشته اند و 27 گل را دریافت کرده اند ولی این تیم در فاز هجومی آمار خوبی داشته که 23 گل وارد دروازه حریفان خود کرده است .

نبرد شش امتیازی در باتلاب انزلی

جایگاه دو تیم در جدول :

قوی سپید انزلی با 14 امتیازی که کسب کرده جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده و مس رفسنجان مهمان دیدار فردا با سه امتیاز بیشتر جایگاه یازدهم را در اختیار دارد و این نبرد شش امتیازی جذاب و دیدنی خواهد بود .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را مهدی جبرئیلی سوت خواهد زد که در امر قضاوت ایشان را علیرضا شهری ، حسین گلشنی و شهاب محمدی همراهی خواهند کرد و ناظر داوری نیز محمد حسین اسدی خواهد بود .