۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
جزء مدعیان اصلی قهرمانی هستیم؛

شیرخانی : آرزویم درخشیدن در تیم بزرگسالان نساجی است

نساجی مازندران در چهار هفته مانده به پایان فصل لیگ برتر امیدهای کشور توانست با کسب یک امتیاز در زمین حریف همچنان شانس خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی حفظ کند.
کد خبر: ۹۲۵۴۸
امیرمحمد شیرخانی، پلی میکر نساجی مازندران در مورد بازی برابر البدر بندرکنگ به خبرنگار دی اسپورت گفت : همواره بازی در زمین حریف سختی های خودش را دارد ولی با این وجود تیم ما در این مسابقه هم به مانند دیدارهای گذشته حاکم مطلق میدان بوده و توپ و میدان در اختیار داشت ولی به هرحال علیرغم تذکرهای کادرفنی نتوانستیم از چندین و چند موقعیت خودمان استفاده کنیم و متاسفانه با کسب تساوی زمین مسابقه را ترک کنیم.

شیرخانی با بیان اینکه با این تساوی همچنان جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستیم، اضافه کرد: تا پایان فصل چهار مسابقه باقی مانده که با فولاد به عنوان رقیب اصلی مان در زمین خودمان بازی داریم و باید برابر تراکتور، مس رفسنجان و ... به میدان برویم که اگر کمی باهوش باشیم می توانیم در پایان فصل قهرمانی مان را جشن بگیریم.


هافبک سرعتی نساجی مازندران در مورد اضافه شدن به تیم بزرگسالان گفت: با نگاه مالکان باشگاه و همچنین آقای کاظمی مبنی بر بها دادن به بازیکنان جوان، اقای جلالی پس از مشورت با آقای میرقربانی چهار باریکن تیم امید را به تیم بزرگسالان فرا خواندند که این از نگاه کادرفنی جدید نساجی به تیم های پایه حکایت دارد و امیدوارم در کنار بزرگانی که در تیم بزرگسالان حضور دارند، به خصوص آقای فرزاد مجیدی که در این چند روز به مانند برادر بزرگتر نکات حرفه ای فوتبال را به ما گوشزد کرده و ما را راهنمایی می کنند، بتوانم با جلب نظر مربیان نساجی مازندران برای تیم بزرگسالان به میدان بروم.

شیرخانی در مورد آرزوی فوتبالی اش گفت: در ابتدا بزرگترین آرزویم درخشیدن در تیم بزرگسالان نساجی مازندران در حضور هواداران بی نظیرش است و در ادامه نیز به مانند همه فوتبالیست های ایرانی پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی در لیگ های خارجی است که شک ندارم با راهنمایی بزرگانی چون آقایان جلالی، میرقربانی، مجیدی و بازیکنان بزرگ نساجی به این هدفم دست پیدا خواهم کرد.