۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

رویای صعود قهرمان نیم فصل در آستانه ناکامی

سرخپوشان پاکدشت تیمی که در نیم فصل اول به عنوان قهرمانی رسید در تحقق رویای صعودش به لیگ برتر درآستانه ناکامی قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۶۲۳
به گزارش"دی اسپورت"؛ سرخپوشان پاکدشت که قبل از شروع فصل توانست امتیاز باشگاه استقلال جنوب را خریداری ‌کند در اولین حضور خود در لیگ دسته اول کشور موفق شد با عملکردی قدرتمند قهرمان نیم فصل اول شود. 

پاکدشتی ها که کار را با فرهاد کاظمی آغاز کرده و در همان ابتدا توانستند با ریخت پاش های زیاد بازیکنان با تجربه ای که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه خود دارند جذب کرده و تیمی بسیار قدرتمند را روانه مسابقات کنند.

شاگردان کاظمی فصل را با قدرت آغاز کرده و در فصلی که بزرگانی چون ملوان بندرانزلی و فجرشهید سپاسی شیراز دیگر آن تیم های پر آوازه نبودند،آنان توانستند با عملکردی قابل قبول در طول نیم فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند.

 سرخپوشان با اینکه اولین فصل را در لیگ دسته اول تجربه می کند بسیار عملکرد خوبی داشته و حتی توانست رکورد دوازده بازی نباختن را به ثبت برساند تا در پایان نیم فصل با کسب ۳۲ امتیاز قهرمان شود.

قرمز پوشان پاکدشتی در نقل انتقالات نیم فصل موفق شدند چند بازیکن جدید به تیم اضافه کنند تا در نیم فصل دوم‌ نقاط ضعف تیم را ترمیم کرده و روند خوب خود و هدف صعود به لیگ برتر را محقق کنند.

سرخ پوشان پاکدشت در اولین بازی در خانه میزبان تیم قعر جدولی کارون اروند خرمشهر بود که در پایان بازی نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی به دست آورد تا در اولین بازی نیم فصل دوم به تک امتیاز بسنده کند.

اما بعد از تساوی مقابل کارون اروند کابوس پاکدشتی ها شروع شد تا با دو شکست تلخ در برابر نود ارومیه و قشقایی شیراز از ۹ امتیاز نیم فصل دوم خود تنها یک امتیاز به دست آورند و رویایی صعودشان به لیگ برتر در آستانه ناکامی قرار بگیرد.

شاگردان فرهاد کاظمی اگر می خواهند جزو مدعیان صعود باشند باید در هفته های آینده چاره ای کنند تا به روند ناکامی های خود پایان ببخشند و مواظب شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان همسایه های خطرناک خود باشند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی از دست ندهند.

لازم به ذکر است سرخ پوشان پاکدشت هفته آینده با قرعه استراحت مواجه شده و در هفته بیست دوم به مصاف شاگردان اکبر میثاقیان خونه به خونه بابل خواهند رفت.

گزارش : فرشاد خاکباز