۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
انسان با امیدها زنده است؛

پیری : مسئولین با حمایت ها به استقلال خوزستان انگیزه دهند

سرپرست استقلال خوزستان گفت : مسئولین استانی با حمایت های خود به تیم انگیزه مضاعفی دهند تا بازیکنان و کادرفنی با تلاش و پشتکارشان درصدد حفظ سهمیه استان در لیگ برتر باشند.
کد خبر: ۹۲۶۲۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ یعقوب پیری سرپرست تیم استقلال خوزستان در مورد آخرین شرایط و وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت‌: ما روز جمعه با تیم شهرداری ماهشهر یک بازی دوستانه برگزار کردیم که سومین بازی تدارکاتی مان پس از تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان در تعطیلات نیم فصل بود.

پیری افزود : در حال حاضر تیم شرایط فنی و روحیه خوبی دارد کریم قنبری و سید محمد علوی که به تازگی به کادرفنی تیم اضافه شدند در روند رو به رشد تیم نقش بسزایی داشتند و موجب شده که تیم از لحاظ بار فنی تقویت شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کسر ۶ امتیاز از این تیم بیان داشت : اگر ۶ امتیاز از امتیازات ما کسر نمی شد ما در طول مسابقات دغدغه ای نداشتیم و می توانستیم با جمع آوری امتیاز های خانگی شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

وی ادامه داد : سال گذشته همه ما را کاندیدای سقوط میدانستند اما با تلاش بازیکنان در ۵ بازی آخر ۱۱ امتیاز گرفتیم و سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کردیم.

پیری اضافه کرد : در نیم فصل دوم ۱۵ بازی و ۴۵ امتیاز دست نخورده وجود دارد ، همه انسان ها با امید زنده هستند و به همین دلیل نباید ناامید باشیم و باید تا لحظه آخر تلاش خود را انجام دهیم.

او تصریح کرد : باید با این شرایط و اتفاقات پیش آمده کنار بیاییم تا به اهداف ما لطمه وارد نشود

پیری در مورد جدایی ایمان مبعلی از این تیم نیز گفت : ایمان مبعلی بازیکن بزرگ و با تجربه ای است که حضور او در هر تیمی نعمت بزرگی محسوب می شود ایمان مبعلی به دلیل مصدومیتی که با آن گریباگیر شد نتوانست به عنوان بازیکن به تیم کمک کند در نهایت نیز با توجه به پیشنهاد باشگاه فولاد و جلساتی که برگزار کردیم با احتساب وضعیت مصدومیت وی ؛ با توافقی که بین طرفین ایجاد شد تصمیم به قطع همکاری گرفته شد امیدوارم مبعلی در تمام مراحل زندگی خود همیشه سلامت و موفق باشند.


ایشان در پایان گفت : از مسئولان عزیز و دلسوز استان خوزستان خواهش می کنم که با حمایت هایشان انگیزه‌ مضاعفی را در تیم ایجاد کنند تا‌ بازیکنان و کادرفنی با انگیزه ای بالا ، تلاش و پشتکار بیشتر درصدد تحقق هدف اصلی شان که حفظ سهمیه لیگ برتری استان می باشد قدم بردارند.