۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
حرکت جوانمردانه بازیکنان حریف قابل تحسین بود؛

فروردین : بازی شجاعانه‌ای مقابل سرخپوشان انجام دادیم

سرمربی قشقایی شیراز گفت : تیم ما بازی شجاعانه‌ای مقابل سرخپوشان انجام داد و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۲۶۳۱
به گزارش"دی اسپورت"، مهدی فروردین در مورد پیروزی دو بر صفر تیم قشقایی شیراز مقابل سرخپوشان پاکدشت گفت: تیم سرخپوشان پاکدشت یکی از تیم‌های خوب لیگ به همراه بازیکنان باتجربه و همچنین این تیم داری کادر فنی و و سرمربی کار بلدی به نام فرهاد کاظمی است و اگر به جدول نگاه کنیم تا به امروز این تیم نتایج خوبی کسب کرده است.

وی در ادامه گفت : بعد از دو باختی که در این دو هفته اخیر داشتیم که واقعا مستحق این دو باخت هم نبودیم به خصوص بازی با ملوان در طول هفته سعی کردیم بازیکنان را بیشتر از نظر شرایط روحی آماده کنم.

سرمربی قشقایی شیراز گفت : بازی پاکدشت بازی خوب و پر برخوردی بود و من از همان ابتدا با تمرکز بالا از بازیکنانم خواسته بودم که فقط به دنبال کسب سه امتیاز این بازی باشند بعد از این که گل اول را به ثمر رساندیم حملات خود را افزایش دادیم. البته برای دقایقی تیم حریف فشار زیادی روی دروازه ما آوردند اما حق شناس دروازه‌بان ما به خوبی توانست یکی پس از دیگری موقعیت ها را از تیم حریف بگیرد و واقعا من از تک تک بازیکنم بابت این بازی شجاعانه تشکر می‌کنم.

فروردین افزود : اتفاق و موضوع مهمی که در این بازی رخ داد و جا دارد من از مسئولان باشگاه پاکدشت کادر فنی و بازیکنان این تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم به این دلیل وقتی که تیم ما یک بر صفر از تیم سرخپوشان جلو بود یکی از بازیکنان‌ ما دچار مصدومیت شدید شد همیشه در این گونه اتفاقات تیمهای حریف که نسبت به تیم رقیب عقب هستند سعی می‌کنند از فرصت بدست آمده استفاده کنند و گل خورده خود را جبران در این بازی نه تنها تیم سرخپوشان به دنبال جبران گل بودند بلکه با شجاعت تمام جهت کمک به بازیکن مصدوم ما شتافتند که واقعا جا داشت تشکری از آنها داشته باشم.

وی در پایان گفت : از تمام بازیکنانم که با تمام وجود سعی کردند دو باخت اخیر را در این بازی فراموش کنند و یکبار دیگر دل هواداران قشقایی شاد کنند تشکر می‌کنم و همچنین جا از مدیریت باشگاه قشقایی و سازمان ورزش جوانان فارس و هواداران پرشور خود که همیشه و در همه جا به حمایت از تیم خود می پردازند تشکر قدردانی می‌کنم.
منبع: فارس
ترند های روز