۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
می‌توانیم مقابل ژاپن تاریخ‌سازی کنیم

جهانبخش:آماده جانفشانی برای پرچم کشورم هستم

هافبک تیم ملی کشورمان پیش از دیدار با ژاپن گفت: ژاپن تیم خوبی است و ما باید برای این بازی آماده شویم اما ما می توانیم تاریخ سازی کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۳۵

به گزارش"دی اسپورت"،علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی کشورمان در مصاحبه با سایت AFC درباره غیبتش در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 به خاطر مصدومیت گفت: این احساس خوبی است که تیم ملی کشورم به مراحل بالا رسیده است.ما آرزوی آن را داریم تا به بالاترین مرحله در جام ملت های آسیا برسیم. ما خیلی خوب می دانیم که تیم خوبی داریم و حمایت همه جانبه ملت ایران در داخل و خارج از کشور را داریم و این انگیزه ما را دوچندان می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: این را می دانیم که همیشه از ما توقع زیادی دارند چون ما تیمی هستیم متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان که توانایی بالایی دارند و این باعث می شود بهترین تیم باشیم. همچنان که کی روش همیشه می گوید ما به عنوان یک تیم همه کار انجام می دهیم. ما ستاره نداریم و این باعث شده تا تیمی عالی داشته باشیم و امیدوار به صعود به بالاترین مرحله باشیم.  ژاپن تیم خوبی است و ما باید برای این بازی آماده شویم اما ما می توانیم تاریخ سازی کنیم.

ستاره ایرانی درباره بازی با چین گفت: ما در این بازی به عنوان یک تیم خوب عمل کردیم. از ابتدای بازی تا دقیقه آخر سوار بر بازی بودیم. ما خیلی زود گلزنی کردیم و این برای ما بسیار مهم بود. ما در بازی با عمان غافلگیر شده بودیم اما در بازی با چین اصلا دوست نداشتیم این اتفاق تکرار شود. ما در نیمه اول دو گل زدیم و این کار ما را راحت کرد و در ادامه سوار بر بازی شدیم و گل سوم را نیز به ثمر رساندیم.

وینگر برایتون انگلیس در پایان گفت: من الان در شرایط خوبی به سر می برم. من سومین بازی ام را تا کنون در جام ملت های آسیا انجام دادم. صراحتا اعلام می کنم بازی کردنم برای من مهم نیست بلکه مهمتر تایید بقیه تیم است. در هر زمان که فرصتی برای بازی داشته باشیم با تمام وجودم برای پرچم کشور بازی می کنم و به خاطر آن آماده جان فشانی هستم.

منبع: فارس