۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

چه نیمکت پرشوری دارد این تیم بانوان ملوان (عکس)

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی که بعد از دو فصل به لیگ برتر برگشته اگر چه تا به این جای کار در حد مدعی نبوده است اما اقتدار خود را حفظ کرده است و در برابر تیم های بزرگ و مدعی نتایج خوبی می گیرد و سایه به سایه آنها حرکت می کند.
کد خبر: ۹۲۶۴۴


چه نیمکت پرشوری دارد این تیم بانوان ملوان (عکس)

به گزارش"دی اسپورت"،ملوان در هفته ای که گذشت میهمان تیم خوب ذوب آهن در اصفهان بود و با گل سارا قمی کاپیتان ودومین گلزن برتر لیگ می رفت که بازی را به سود خود به پایان ببرد اما در ادامه گل مساوی را دریافت کرد تا به یک امتیاز بازی راضی شود. با این نتیجه ملوان 14 امتیازی شد و در رده ششم جدول جای گرفت. کسب 1.75 امتیاز از هر بازی به طور میانگین بی شک برای تیمی که دو فصل در بازی ها حاضر نبوده است آمار خوب و قابل دفاعی است.

 

اما ملوان پرتماشاگرترین تیم درلیگ برتر است. یک تیم پرشور و با انگیزه و البته رفیق. وقتی گلی به ثمر می رسد محل برپایی جشن کنار نیمکت است. شادی بازیکنان و مریم ایراندوست سرمربی تیم تلفیق می شود و صحنه  های جالبی را پدید می آورد. حالا اگر بازی در انزلی برگزار شود که شدت و حدت شادی ها دو چندان می شود و البته روی سکوها هم صحنه های جالبی رقم می خورد. جایی که هم می توان مادر بزرگ ها را دید و هم بچه های شیر خواره در آغوش مادر. خلاصه اینکه این تیم ملوان یک تیم جالب در لیگ برتر بانوان است که نه فقط تماشاگران پرشور بلکه کادر فنی و بازیکنان با انگیزه ای دارد.

منبع: ورزش سه