۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

فهرست خریدهای یوونتوس در رستوران لو رفت(عکس)

فهرست بازیکنانی که یوونتوس برای جذب آنها برنامه‌ریزی کرده به صورت تصادفی و به شکلی عجیب فاش شد. روزنامه ایتالیایی ایل تمپو امروز در یک گزارش به نحوه فاش شدن این لیست پرداخته.
کد خبر: ۹۲۶۵۴


به گزارش"دی اسپورت"، روزنامه ایتالیایی ایل تمپو، در گزارشی درباره فاش شدن عجیب و غریب فهرست بازیکنانی که یوونتوس برای جذب آنها برنامه‌ریزی کرده می‌گوید یک هوادار فوتبال به دفتر این روزنامه ایتالیایی مراجعه کرده و لیستی را به تحریریه ایل تمپو می‌دهد که ادعا می‌کند آن را از یک رستوران بدست آورده است. رستورانی که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در آن مشغول صرف ناهار بوده و بعد از ترک رستوران از خود کاغذی به جا گذاشته که اسم تمام بازیکنان هدف یوونتوس روی آن نوشته شده بوده.

 

به گزارش ایل تمپو، تکه پاره‌های کاغذ وقتی مثل پازل در کنار هم قرار داده می‌شود ناگهان اسامی تعدادی بازیکن که گفته می‌شود یوونتوس برای جذب آنها برنامه‌ریزی کرده مشخص می‌شود.

 

 

در این لیست، بازیکنانی که بیانکونری قصد جذب آنها را دارد بر اساس گروه سنی و مشخصات‌شان به چند گروه تقسیم شده‌اند. اسم مریح دمیرال در بالای لیست دیده می‌شود و ارزش او در مقابل اسمش درج شده است. 7 میلیون یورو برای دمیرال. در همین  لیست نام ماتیا زانارو دیده می‌شود که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر انتقال او به یوونتوس مطرح شده بود. ارزش او 3 میلیون یورو اعلام شده است.

 

در این فهرست در بخش بازیکنان بزرگتر نام نیکولو زانیولو دیده می‌شود و ارزش او بالای 40 میلیون یورو عنوان شده است. از دیگر اسامی این بخش از فهرست می‌توان به کریستین رومرو و ساندرو تونالی اشاره کرد که ارزش هر دو 20 میلیون یورو اعلام شده است.

 

فدریکو کیزا در این لیست گران‌قیمت‌ترین بازیکن است و در مقابل اسمش عدد 50 میلیون یورو درج شده است. روزنامه ایل تمپو این گزارش را در وبسایت روزنامه و در حساب توئیتر رسمی خود منتشر کرده است.

منبع: ورزش سه