۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

گل گهر نماینده کرمان در لیگ برتری می شود؟

گل گهرسیرجان با عملکرد درخشانی که در این فصل داشته میخواهد به جای مس نارجی پوش تنها نماینده استان کرمان در لیگ برتر باشد.
کد خبر: ۹۲۶۹۴

به گزارش «دی اسپورت»؛ گل گهرسیرجان تیم با تجربه ای که چند سال متوالی می شود در لیگ دسته اول حضور دارد و بدون شک نام این تیم در چند سال اخیر به گوش رسیده و این باشگاه و هوادارانش حالا ثابت کرده اند که استان کرمان این پتانسیل را دارد که یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

گل گهر در چند سال گذشته یکی از تیم های بی حاشیه فوتبال کشور در لیگ دسته اول با مدیریت بسیار کاربلد بوده است، سیرجانی ها دیگر از  تجربه زیادی برخوردار بوده و حتی می بینیم که این تیم بی حاشیه در چند سال گذشته تنها با وینگو بگوویچ سرمربی نام اشنا خود کار می کند و مثل بعضی از تیم های حاضر در کشور هر روز مربی جدید نمی آورد و بعد اخراج کند و دوباره مربی جدید انتخاب کند یا هر چند هفته یک نام تیمشان را تغییر بدهند.

شاگردان وینگو بگوویچ در پنج بازی گذشته موفق شده اند حریفان خود را مغلوب کنند تا پانزده امتیاز شیرین و پیاپی به دست آورند و در مجموع با ۱۱ پیروزی در این فصل بیشترین برد را به نام خودشان ثبت کنند.

مروری به جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور داشته باشیم متوجه خواهیم شد که صدرنشینی گل گهر اتفاقی نیست و این تیم بیشترین گل زده را در خط حمله دارد و در خط دفاعی هم عملکردی خوبی داشته،و همچنین بیشترین پیروزی و تنها یک شکست را در کارنامه خود دارد.

گل گهرسیرجان تا هفته بیستم با کسب ۳۹ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد با این عملکرد قدرتمند و آمار و ارقام خوبی که در اختیار دارد اگر بتواند این عملکرد خوب را تا پایان فصل حفظ کند مردم کرمان باید از حالا منتظر آغاز فصل آینده لیگ برتر و حضور نماینده شان در سطح اول فوتبال کشور باشند اما این بار دیگر نام مس نارجی پوش در لیگ برار نیست؛ این بار گل گهرسیرجان می خواهد تنها نماینده مردم کرمان در لیگ برتر باشد.

گزارش از : فرشاد خاکباز