۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
پیش بازی شاهین شهرداری بوشهر و فجر سپاسی شیراز

روز انتقام برای شاهینی ها فرا رسید

تیم های شاهین شهرداری بوشهر و فجر سپاسی شیراز در دیداری حساس از هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۹۲۷۵۲

به " گزارش دی اسپورت " ، هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور با برگزاری دیدارهای از روز پنجشنبه یازدهم بهمن ماه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارها تیم های شاهین شهرداری بوشهر و فجر سپاسی شیراز از ساعت 14 در ورزشگاه شهید بهشتی به مصاف هم خواهند رفت .

شاهینی ها پس از سه باخت متوالی در هفته گذشته با یک پیروزی شیرین خارج از خانه تا حدودی از بحران خارج شدند تا برای ادامه روند خود به فکر شکست و انتقام باشند .

فجری های شهر شیراز نیز که روند خوبی را نسبت به اوایل فصل پشت سر می گذارند در حالی به بوشهر سفر می کنند که در هفته بیستم موفق شدند در خانه با دو گل خونه به خونه را شکست دهند وخیال خود را برای ماندن راحت تر کنند.

شاهین و فجر همیشه دیدارهای جذابی را به نمایش گذاشتند و با توجه به نیاز مبرم دو تیم به کسب سه امتیاز بر زیبایی های این دیدار خواهد افزود .


روز انتقام برای شاهینی ها فرا رسید

بررسی خطوط دفاعی و هجومی دو تیم :

شاهینی ها در 18 بازی قبلی خود 13 گل دریافتی داشته اند و این در حالی است که فجر با 11 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارا می باشد.

در فاز هجومی شاهینی ها نسبت به مهمان خود برتری دارند و 22 بار دروازه حریفان خود را باز کرده و این در حالی است که فجر با 9 گل زده کم خطرترین خط آتش لیگ را بنام خود ثبت کرده است .

جایگاه دو تیم در جدول :

شاهین میزبان 30 امتیازی در جایگاه سوم قرار دارد و سه امتیاز با تیم دوم و 9 امتیاز با گل گهر صدرنشین فاصله دارد و فجری ها نیز 20 امتیازی در جایگاه نهم جدول قرار دارند .


روز انتقام برای شاهینی ها فرا رسید

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان رضا قاسمی به کمکهای ولی کاوسی ، مرتضی شهریاری و ایمان شاه ولی قضاوت خواهند کرد و ناظر داوری نیز رضا عبدوس خواهد بود .


ترند های روز