۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
پیش بازی دیدار تیمهای خونه به خونه بابل و گل گهر سیرجان

نبرد صدر و قعر جدول در بابل

تیم قعرنشین خونه به خونه بابل در دیداری سخت نفسگیر در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور میزبان تیم صدرنشین گل گهر سیرجان خواهد بود .
کد خبر: ۹۲۷۶۱
به " گزارش دی اسپورت " ، در دیگر بازی حساس هفته بیست و یگم لیگ دسته اول تیم های خونه به خونه و گل گهر سیرجان از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیمی که وضعیتی کاملاً متفاوت را تجربه می کنند که یکی برای قهرمانی و دیگر برای نیفتادن نبردی سخت و جانانه را خواهند داشت .

نبرد صدر و قعر جدول در بابل

بابلی های میزبان در هفته گذشته در شیراز با 2 گل مغلوب سربازان فجر شدند تا کار آنها در جدول سخت شود و این در حالی است که گل گهر مهمان این دیدار بهترین فصل حضور خود را سپری می کند و اختلاف خوبی نیز با نزدیکترین رقیب خود پیدا کرده است .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

سیرجانی ها در این دو خط برتری محسوسی نسبت به میزبان خود دارند که در خط دفاعی 16 گل دریافت کرده اند و خونه به خونه میزبان 21 گل خورده بنامش ثبت شده است .

اما در فاز هجومی در این دیدار شاهد نبرد بهترین و بدترین خط حمله لیگ خواهیم بود که سیرجانی ها با 35 گل بهترین و بابلی با 10 گل بدترین خط حمله لیگ از آن خود دارند .

نبرد صدر و قعر جدول در بابل

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقای عبدالحسین باستان به کمکهای عباس پورحیدری ، محمد سینا رعنایی و حامد صادقی جو قضاوت خواهند کرد و حمید نظری نیز ناظر این بازی خواهد بود .
ترند های روز