۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
پیش بازی دیدار تیمهای کارون اروند خرمشهر و ملوان بندر انزلی

کشتی ملوانان به کارون رسید

تیمهای کارون اروند خرمشهر و ملوان بندر انزلی حساسترین دیدار پایین جدول لیگ یک را برگزار خواهند کرد .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۹۲۷۶۳
به " گزارش دی اسپورت " ، حساسیت در پایین جدول نیز به اوج خود رسیده و تیمهای کارون اروند خرمشهر و ملوان بندر انزلی در دیداری سخت و نفسگیر از ساعت 14 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم با توجه به موقعیتی که در جدول لیگ دارند نبردی سخت برای کسب سه امتیاز این دیدار خواهند داشت تا برای بقا در لیگ امیدوار باشند .

کارون اروند و ملوان در حالی به مصاف هم می روند که هر دو در بازی گذشته خود در خانه به مصاف مس رفسنجان رفته اند و در این دو دیدار خرمشهری ها بازی را واگذار کردند و انزلی چی ها به برتری دست یافتند .

کشتی ملوانان به کارون رسید

حال کارون اروند خرمشهر با هومن افاضلی و جذب ستاره ای چون محسن بنگر در دومین دیدار پیاپی خود در خانه قصد دارد کشتی ملوانان را به گل بنشاند تا به بقا در لیگ امیدوار باشد.

سربازان ملوان نیز در دور برگشت نتایج خوبی کسب کردند و به همین راحتی به حریف خود باج نخواهند داد تا با نمایشی خوب یک فینال دیگر را نیز به نام خود تمام کند .

جایگاه دو تیم در جدول :

کارون اروند خرمشهر قعر نشین لیگ در 17 بازی انجام داده 14 امتیاز کسب کرده و ملوانان با یک بازی بیشتر 17 امتیازی هستند تا نبردی شش امتیازی در این دیدار حساس شاهد باشیم .

کشتی ملوانان به کارون رسید

کوبل داوری : 

این دیدار را حسن زیاری به کمکهای : مهدی صناعی ، مرتضی سلمان نژاد و پیام ساری قضاوت خواهند کرد که ناظر این بازی نیز صفدر احمدی خواهد بود .