۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
پیش بازی گل ریحان البرز - مس کرمان؛

جدال شش امتیازی مدعیان همسایه در کرج/مس وارد بحران می شود؟

تیم فوتبال گل ریحان البرز عصر فردا در کرج در چارچوب هفته بیست و یکم به مصاف دیگر تیم مدعی صعود یعنی مس کرمان خواهد رفت.
کد خبر: ۹۲۸۲۹


به گزارش"دی اسپورت"؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور در در هفته بیست یکم در جدالی حساس گل ریحان در ورزشگاه انقلاب کرج پذیرا مس کرمان است.

گل ریحان در حالی مقابل مس کرمان صف آرایی می کند که در هفته گذشته موفق شد بادران تهران را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و جزو مدعیان صعود قرار بگیرد.

شاگردان مجتبی حسینی با نتایج خوبی که در هفته های گذشته کسب کرده حالا رفته رفته شانس صعود پیدا کرده اند و در این بازی کار بسیار دشواری در مقابل مس نادر دست نشان دارد و این بازی حکم یک بازی شش امتیازی دارد چون اختلاف دو تیم در جدول رده بندی تنها یک امتیاز می باشد که مس کرمان با کسب ۳۰ امتیاز در رده چهارم و گل ریحان با ۲۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته اند.

شاگردان نادر دست نشان در چند هفته گذشته عملکرد قابل قبولی نداشته و فاصله آنها با صدر جدول به ۹ امتیاز رسیده حالا کرمانی ها اگر می خواهند همچنان امید به صعود داشته باشند باید در مقابل گل ریحان حداکثر امتیاز را به دست آورند تا هم در بالای جدول وضعیت بهتری داشته و هم از بحران نتایج ضعیف چند هفته گذشته خارج شوند.

دو تیم پنج بار با هم رو به رو شده اند که یک تساوی ، سه برد برای مس کرمان و یک برد برای گل ریحان رقم خورده است.

گل ریحان تا هفته بیستم در خط حمله موفق شده ۱۸ گل به ثمر برساند که نشان دهنده خط حمله ای نه چندان قوی است،اما در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته و تنها ۱۲ گل دریافت کرده اند که می توان گفت مهاجمان مس در این بازی کار سختی در مقابل این خط دفاعی مستحکم دارند.

مس کرمان تا به اینجای فصل توانسته ۲۲ گل وارد دروازه حریفان کند و در خط دفاعی هم ۱۴ گل دریافت کرده اند که در مجموع عملکرد خوبی داشته اند.

کوبل داوری :

لازم به ذکر است این دیدار را سعاد وفاپیشه به همراه احمد کاظم لو و رامین بابایی به عنوان کمک های وی بر عهده خواهند داشت،کریم اصغر زاده ناظر بازی خواهد بود.

خبرنگار:فرشاد خاکباز
ترند های روز